کد خبر 235901
۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲

نخستین آیین نکوداشت ایثارگران مدال آور به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران؛

قهرمانان امروز، قهرمانان ۴۳ ساله انقلاب هستند

قهرمانان امروز، قهرمانان ۴۳ ساله انقلاب هستند

 آنانی که امروز مدال آوردند و قهرمان شدند قهرمانان ۴۳ ساله انقلاب اسلامی هستند؛ در واقع از روزی که حماسه آفریدند، مدال به گردن این افراد انداخته شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی حیات، نخستین آیین نکوداشت ایثارگران مدال آور در صحنه های جهانی  با حضور سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، وزیر ورزش و جوانان، محمدصادق هاشمی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امورایثارگران، جمعی از مسئولان و ورزشکاران ایثارگر امروز  ۲۶ دی‌ماه در حوزه هنری برگزار شد.

اصحاب کریمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: امروز در این مکان قهرمانان اصلی و واقعی کشور حضور یافته‌اند. امروز از عزیزان ورزش یاد میشود؛ افرادی که پرچم کشور را بالا بردند ولی این عزیزان تفاوتی با باقی ورزشکاران کشور و عالم دارند، آنانی که امروز مدال آوردند و قهرمان شدند قهرمانان ۴۳ ساله انقلاب اسلامی هستند و از روز اول مدال به گردن این افراد انداخته شده و زمانی حماسه ای آفریدند که هنوز هیچ قلمی یارای گفتن آن را ندارد و اگر این حماسه سازان نبودند امروزه چنین محفل‌هایی برگزار نمیشد. 

وی ادامه داد: امروز باید یادآور شویم این عزیزان چه افرادی هستند. زمانی که یاد خاطرات و حماسه های آن زمان می افتیم اشک در چشمانمان حلقه میزند. ۴۲ کشور مقابل ایران ایستادند و قهرمانان ما ۸ سال ایستادگی کرده و جبهه مقاومت را تشکیل دادند؛ آنان پس از جنگ در مسیر زندگی نیز قهرمان شدند. ۶۰۰ جانباز قطع نخاع در تهران وجود دارد و زمانی که با آنان صحبت میکنیم میبینیم با این شرایط جسمی زندگی را در ایده آل ترین حالت ممکن پیش بردند. 

کریمی گفت: شهید زندگی کردن، زندگی این قهرمانان است. سومین جایی که این افراد مدال آوردند عرصه ورزش است. این عزیزان در همه شرایط زندگی شان مانند یک پهلوان در کنار تمام رنج‌ها ایستاده و پرچم کشور را بالا می برند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha