کد خبر 235611
۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۹

سید حسن نصرالله: به حضور در سوریه افتخار می‌کنیم

سید حسن نصرالله: به حضور در سوریه افتخار می‌کنیم

دبیر کل حزب الله لبنان بعد از ظهر امروز یکشنبه به مناسبت بزرگداشت فرمانده شهید حزب الله «وسام حسن طویل» ملقب به حاج جواد، سخنرانی کرد و به بررسی آخرین تحولات منطقه پرداخت.

به گزارش گروه بین‌الملل حیات، سخنرانی سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان بعد از ظهر امروز یکشنبه آغاز شد. این سخنرانی به مناسبت بزرگداشت فرمانده شهید حزب الله «وسام حسن طویل» ملقب به حاج جواد است.

وی در آغاز سخنرانی، فرا رسیدن ماه رجب را تبریک گفت و تأکید کرد: بسیاری از جوانان شهرک «خربه سلم» از سالیان گذشته به صفوف مقاومت پیوستند و دهها نفر از آنان شهید شدند. حاج جواد هم با شهادت، به برادران شهید خود پیوست. ما در برابر چنین خانواده مؤمن و مجاهدی قرار داریم.

دبیرکل حزب‌الله با اشاره به اینکه «همگی باید عوامل ایستادگی در این جنگ را فراهم کنیم؛ و نمی‌دانیم چه مدت طول خواهد کشید»، گفت: حاج جواد هم زمانی که فقط ۱۵ سال داشت، به حزب الله پیوست. این مسیر فرماندهانی است که در میادین نبرد حضور دارند. وی در سوریه و در جنگ با داعش، از فرماندهان مقاومت بود. ما افتخار می‌کنیم که بخشی از این جنگ بودیم و هر روز به درستی موضعگیریهای خود اطمینان بیشتری پیدا می‌کنیم.

نصرالله با بیان اینکه داعش نه تنها برای دولت سوریه بلکه برای مردم این کشور، بزرگترین تهدید بود و بیشترین کشتار را در عراق انجام داد، خاطر نشان کرد: داعش ساخته آمریکا بود و چند روز پیش هم بیش از صد نفر را در جوار مزار حاج قاسم سلیمانی به شهادت رساند. داعش همچنین بزرگترین تهدید برای کشور و مردم لبنان بود. حاج جواد یکی از بزرگترین فرماندهانی بود که با داعش مبارزه کرد.

در حال تکمیل...

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha