کد خبر 235530
۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳

خواستگاری در بالن ساعتی ۱۰ میلیون ناقابل!

خواستگاری در بالن ساعتی ۱۰ میلیون ناقابل!

خواستگاری در بالن، شاید برایتان عجیب باشد اما هستند کسانی که می‌خواهند مراسم جشن تولد، خواستگاری یا عقد خود را در بالن برگزار و هزینه ای حدود ۱۰ میلیون تومان ناقابل پرداخت کنند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی حیات؛ بالن گردی در ایران یکی از تفریحات لاکچری است که هم خدمات عمومی دارد هم خصوصی. به عنوان مثال، برای یک بالن گردی عمومی همراه با سایر مسافران باید به ازای هر نفر، ۵ میلیون تومان ناقابل پرداخت کنید و حالا اگر بخواهید این سفر جذاب را به صورت خصوصی انجام دهید به ازای ۲ نفر ۱۵ میلیون تومان، به ازای ۳ نفر ۱۷ میلیون تومان و به ازای ۴ نفر باید ۲۰ میلیون تومان پرداخت کنید.

خواستگاری در بالن!

قیمت های اعلام شده در مراکز خدمات بالن سواری نشان می دهد هستند کسانی که برای ۳ ساعت بالن سواری حاضرند تا ۳۵ میلیون تومان پول پرداخت کنند!

در حال حاضر مراسمی همانند خواستگاری، جشن تولد و... در بالن ها برگزار می شود و طرفداران پر و پا قرصی دارد. این افراد ۳ ساعت را هم سوار بر بالن نیستند و اگر پک کامل پذیرایی را رزو کرده باشند می‌توانند این مدت زمان را در جامعه باشند این در حالی است که حضور فیلمبردار در این مراسم هم هزینه جداگانه ای دارد. 

شنیدن بله عروس خانم با بی سیم 

بد نیست بدانید ظرفیت هر بالن ۴ نفر است و امکان همراهی خانواده عروس و داماد هم در بالن وجود ندارد و حتی عاقد باید با بی سیم خطبه عقد را بخواند و از آسمان‌ها بله عروس خانم را بگیرد.

مشتریان برگزاری تولدها و سوپرایز افراد هم در این مراکز کم نیست. مشتریانی که باید بابت برگزاری یک مراسم تولد لاکچری برای طرف مقابلشان سرکیسه را شل کرده و ۳۵ میلیون تومانی پرداخت کند. در واقع برگزاری تولدها هم در بالن‌های گرانقیمت با همین قیمت‌ها انجام می‌شود. هر چند که باید در کنار بالن سواری خدمات ویژه پذیرایی را هم اضافه کنیم.

نهاد ناظر بر بالن گردی‌ها 

فعالیت شرکت‌های بالن‌گردی در ایران زیر نظر سازمان هواپیمایی کشور است. این مرکز وظیفه نظارت و ساماندهی پروازهای تفریحی را به عهده دارد و هدایت کنندگان بالن‌ها همه خلبان‌هایی هستند که یا بازنشسته هستند یا دوره‌های خلبانی را در مجموعه شرکت‌های هوانوردی دیده و در آزمون سازمان هواپیمایی کشور نمره قبولی دریافت کرده اند.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha