کد خبر 235372
۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹

«حیات» گزارش می‌دهد؛

اولین خرید زمستانی پرسپولیس مشخص شد

اولین خرید زمستانی پرسپولیس مشخص شد

باشگاه پرسپولیس با گزینه جانشینی میلاد سرلک به توافق رسید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ باشگاه پرسپولیس در شرایطی که این روزها درگیر انتخاب سرمربی جدید و حل مشکل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی است، حرکت چراغ خاموشی هم در زمینه جذب بازیکن در پیش گرفته است و در این راستا با یک بازیکن لیگ برتری به توافق رسید. اگرچه مدیران باشگاه اعلام کردند تا زمان معرفی سرمربی جدید و اعلام نظر وی، اقدام به جذب بازیکنی نخواهند کرد ولی به منظور از دست نرفتن زمان برای این تیم، مسئولان باشگاه با برخی از گزینه‌های معرفی شده از سوی گل‌محمدی باب مذاکره را باز کرده و با یکی از آنها توافق نهایی حاصل شد.

این بازیکن کسی نیست جز محمد خدابنده‌لو، هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان که چند فصلی است مد نظر یحیی گل‌محمدی قرار داشت ولی هرگز فرصت حضورش در پرسپولیس فراهم نشد و حالا که میلاد سرلک باید قطعاً از جمع سرخپوشان جدا شده و نیم فصل به ملوان برود، به عنوان جایگزین او مد نظر سرخپوشان قرار داشته و این بار در مذاکره با وی به توافق رسیدند.

هافبک دفاعی تیم فوتبال مس رفسنجان که در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر برای این تیم ۱۳ بازی انجام داد و موفق شد یک گل به ثمر برساند مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفت و طی مذاکراتی که با آنها داشته به توافق رسیده است. با این حال او تحت قرارداد باشگاه رفسنجانی است و برای جدایی باید رضایت آنها را جلب کند. مدیران باشگاه در صحبت‌های اولیه خود با مسئولان پرسپولیس به پیشنهاد جذب این بازیکن پاسخ منفی داده و اعلام کردند به حضور وی در نیم فصل دوم نیاز دارند و حالا که خدابنده‌لو برای پرسپولیسی‌ شدن با این باشگاه به توافق رسیده کار سختی برای گرفتن رضایت‌نامه دارد. باید دید در نهایت این توافق به امضای قرارداد همکاری منجر خواهد شد یا نه.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha