کد خبر 235216
۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷

رئیس اورژانس کرمان خبر داد:

کاهش تعداد مجروحان انفجار تروریستی کرمان به ۴۱ نفر/۱۳ مصدوم در آی‌سی‌یو بستری هستند

کاهش تعداد مجروحان انفجار تروریستی کرمان به ۴۱ نفر/۱۳ مصدوم در آی‌سی‌یو بستری هستند

رئیس اورژانس کرمان اعلام کرد تعداد مصدومان بستری انفجار تروریستی کرمان در بیمارستان به ۴۱ نفر رسیده که ۱۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند.

به گزارش گروه استان‌های حیات، سیدمحمد صابری رئیس اورژانس کرمان، ضمن بیان مطلب فوق گفتمجموع تعداد مصدومان بستری این حادثه در بیمارستان‌های شهر کرمان به 41 نفر رسیده که همچنان ۱۳ نفر در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

وی در ادامه افزود: از میان 41 مصدوم فعلی این انفجار، 17 نفر زن، 14 نفر مرد و 10 کودک زیر 15 سال در بیمارستان‌های کرمان بستری هستند.رئیس اورژانس کرمان اضافه کرد: این مصدومان در 11 بیمارستان شهید باهنر، افضلی‌پور، شفا، پیامبر اعظم (ص)، سیدالشهدا (ع)، حضرت فاطمه (س)، امام حسین (ع) و راضیه فیروز کرمان و لقمان حکیم و بقیه‌الله تهران تحت درمان قرار دارند.وی با بیان اینکه از بین 41 مصدوم این حادثه که هنوز در بیمارستان‌ها بستری هستند 28 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه و 13 نفر در سایر بخش‌ها بستری هستند و تحت درمان قرار دارند.

صابری ادامه داد: 8 نفر از مصدومان به دستگاه متصل هستند و 5 نفر نیز در آی‌سی‌یو تحت نظر قرار دارند.

رئیس اورژانس کرمانهمچنین گفت: سه نفر از مصدومان این حمله تروریستی در تهران تحت مراقبت هستند که یکی از آنها در بیمارستان لقمان حکیم و دو مجروح دیگر در بیمارستان بقیه‌الله بستری هستند.

کاهش تعداد مجروحان انفجار تروریستی کرمان به ۴۱ نفر/۱۳ مصدوم در آی‌سی‌یو بستری هستندکاهش تعداد مجروحان انفجار تروریستی کرمان به ۴۱ نفر/۱۳ مصدوم در آی‌سی‌یو بستری هستند

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha