کد خبر 235129
۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۰

در گفتگو با «حیات»:

هرکاری کردم که مانعش شوم موفق نشدم + فیلم

هرکاری کردم که مانعش شوم موفق نشدم + فیلم

مادر شهید گفت: پسرم در روز اول فروردین شهید شده و 5 نوروز به خاک سپرده شد. او 14 سالش بود که به منطقه رفت؛هرکاری کردم که مانعش شوم موفق نشدم.

به گزارش خبرنگار فرهنگی حیات؛ شهید تکاور علی نادری در ششم دی ماه سال 48 در تهران به دنیا آمد؛ پدرش اصغر و مادرش ستاره نام داشت که به عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور داشت. وی پنجم فروردین سال 1367 با سمت تک تیر انداز در سومار توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.

ستاره محمدعلی زاده مادر شهید علی نادری در گفتگو با خبرنگار فرهنگی ما گفت: پسرم در روز اول فروردین شهید شده و 5 نوروز به خاک سپرده شد. او 14 سالش بود که به منطقه رفت اما هرکاری کردم که مانعش شوم موفق نشدم.

وی ادامه داد: او قد بلندی داشت و یکسال مانده بود تا به سربازی برود اما با دستکاری شناسنامه اش از نازی آباد به منطقه اعزام شد.

می گفت مادر اگر عمر دارم در دنیا می مانم اگر هم نه مانند دیگران شهید می شوم؛ ما باید برویم تا صدام به این منطقه نیاید و زنانمان در امنیت باشند. بالاخره در سال 68 شهید شد. شب چله بود و دختری برایش نامزد کردیم و قسمت نشد عقد کنیم. خیلی غیرتی و بسیار با ایمان، با آبرو و با تعصب بود.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha