کد خبر 235099
۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷

خواهر شهید فائزه رحیمی در گفتگو با «حیات»:

فائزه از شهدا درخواست شهادت کرد + فیلم

فائزه از شهدا درخواست شهادت کرد + فیلم

خواهر شهید فائزه رحیمی گفت: فائزه اتاقش پر از عکسهای رهبر انقلاب، حاج قاسم سلیمانی و شهید ابراهیم هادی بود. من از دوستانش شنیدم که هر هفته سر مزار شهدا می‌رفت و از آنان تقاضای شهادت می‌کرد.

فاطمه رحیمی خواهر شهید فائزه رحیمی از شهدای حادثه تروریستی کرمان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی حیات؛ گفت: من 7 سال از خواهرم کوچکتر هستم. او همیشه بسیار درکم می کرد و در عرصه های جهادی مختلف بسیار فعال بود. فائزه همیشه الگوی زندگی من بود؛ اما نمیتوانستم مانند او باشم و حالا سعی می کنم رفتارهای او را انجام دهم تا بیشتر از هر زمانی الگوی خودم قرار داده و مانند او شوم.

وی ادامه داد: او مسافرتهای جهادی زیادی رفته بود و اصلن فکر نمی کردیم که او در سفرش به کرمان شهید شود. اولین سالی بود که فائزه در مراسم حاج قاسم شرکت می کرد و خیلی ذوق و شوق داشت. از ابتدای ترم جدید دانشگاهش درنظر داشت که طوری برنامه ریزی کند که به مسافرت کرمانش برسد؛ حتی در راه هم برای امتحان روز یکشنبه اش درس می خواند.

خواهر شهید افزود: فائزه اتاقش پر از عکسهای رهبر انقلاب، حاج قاسم سلیمانی و شهید ابراهیم هادی بود. من از دوستانش شنیدم که هر هفته  سر مزار شهدا می رفت و از آنان تقاضای شهادت می کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha