کد خبر 235015
۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۹

امثال شهیده «فائزه رحیمی» الگو و حجت هستند

امثال شهیده «فائزه رحیمی» الگو و حجت هستند

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه شهدایی مانند شهیده «فائزه رحیمی» هم الگو و هم حجت هستند گفت: الگو هستند به جهت اینکه گاهی خداوند در شهر بزرگ تهران و درست زمانی که از زمانه شاکی هستیم کسی را اینگونه پروراند. از جهتی حجت نیز هستند به واسطه اینکه احتجاج می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی حیات، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به نمایندگی از طرف رئیس جمهور امروز ۱۹ دی‌ماه برای همدردی و عرض تسلیت، با خانواده معزز شهیده فائزه رحیمی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار دکتر قاضی‌زاده هاشمی ضمن عرض تسلیت به خانواده این شهید گرانقدر، گفت: غم ناگهانی برای شما قطعا بسیار سخت بوده است، امیدوارم خداوند به شما صبر عنایت کند.

وی ادامه داد: یقینا راه ایشان ادامه خواهد داشت. لازم می‌دانم از طرف هیات دولت و رییس جمهور به شما تسلیت بگویم. ما را در غم‌های خود شریک بدانید و امیدواریم خداوند کمک کنند که ما شرمنده شهدا نباشیم. حضرت آقا می‌فرمایند شهادت به شهید اعطا می‌شود. قطعا ایشان نیز شرایطی داشتند که شهادت به ایشان اعطا شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: شهدای جنگ و حتی حوادث امنیتی خودشان انتخاب می‌کردند؛ اما شهدای کرمان هم به لحاظ شخصیت و هم به لحاظ خانواده ها متفاوت بودند. در واقع این خانواده‌ها در فضایی فرزندان را تربیت کردند که این فضا منجر به رسیدن به قله شهادت بوده و این به لحاظ لقمه حلال و نوع تربیت بوده است.

وی در ادامه یادآور شد: ایشان در کارهای جهادی و فضاهای فرهنگی توفیقات زیادی داشته‌اند که توانسته‌اند عزیز باشند و تاج پرافتخار شهادت بر سر بگذارند. این شهدا نمونه‌هایی هستند که خداوند گاهی از روی صورت مومنان حجاب برداشته و به ما آنان را نشان می‌دهد.

وی اضافه کرد: این شهدا هم الگو و هم حجت هستند. الگو هستند به جهت اینکه گاهی خداوند در شهر بزرگ تهران و درست زمانی که از زمانه شاکی هستیم کسی را اینگونه پروراند. از جهتی حجت نیز هستند به واسطه اینکه احتجاج می‌شوند. آنها به عنوان افرادی که زندگی معمولی داشتند، راه طولانی را به سرعت رفتند و خیلی سریع به این بلوغ رسیدند. امیدواریم امثال ایشان برای جامعه زیاد شوند. ایشان معلم این جامعه بودند و از خود شهدا شهادتشان را گرفته بودند.

قاضی‌زاده خطاب به پدر و مادر این شهید افزود: امیدوارم شما به لحاظ جایگاه ویژه‌ای که نزد خداوند دارید برای ما دعا کرده و ما را خدمتگزار خود بدانید.

گفتنی است؛ «فائزه رحیمی» دانشجومعلم ورودی سال ۱۴۰۰ رشته مشاوره گرایش امور تربیتی از دانشگاه فرهنگیان بود که در سیزدهم دی‌ماه در حادثه تروریستی کرمان در رکاب شهدا و صلحا قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha