کد خبر 234957
۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲

آزادی ۱۸۹ زندانی با مجموع بدهی ۲۵۵ میلیارد تومان در چهارمحال و بختیاری

آزادی ۱۸۹ زندانی با مجموع بدهی ۲۵۵ میلیارد تومان در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل امور زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی چهارمحال و بختیاری از آزادی ۱۸۹ زندانی با مجموع بدهی ۲۵۵ میلیارد تومان در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استانی حیات، حمیدرضا حیدری در نشست اعضای ستاد دیه چهارمحال و بختیاری از آزادی ۱۸۹ زندانی از ابتدای سال تا کنون در این استان خبر داد و گفت: مجموع بدهی این زندانیان ۲۵۵ میلیارد تومان بود.

 مدیرکل امور زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی چهارمحال و بختیاری افزود: هم‌اکنون نیز پرونده ۱۰۹ زندانی با مجموع بدهی ۱۹ میلیارد و ۳۵۰میلیون تومان در ستاد دیه استان در حال پیگیری است.

در ادامه این نشست مجید صیادی رئیس ستاد دیه چهارمحال و بختیاری نیز با اعلام اینکه در سال گذشته مردم استان بیش از ۲میلیارد تومان در جشن‌های گلریزان برای آزادسازی زندانیان کمک کردند، عنوان کرد: از ابتدای امسال تا کنون نیز مبلغ ۲ میلیارد و ۷۸۳ میلیون تومان در قالب جشن‌های گلریزان جمع‌آوری شده است.

وی اظهار کرد: علاوه بر این یک میلیارد تومان نیز در طول ماه‌های گذشته جمع‌آوری شده و ۱۵ میلیارد تومان نیز از سوی نهاد ریاست جمهوری برای کمک به پرداخت بدهی محکومان مالی استان تخصیص یافته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha