کد خبر 143730
۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰

جانباز و رئیس ستاد دیه همدان در گفت و گو با حیات:

خانواده های ایثارگر حضور پررنگی در پرداخت دیه زندانیان دارند

خانواده های ایثارگر حضور پررنگی در پرداخت دیه زندانیان دارند

حیات:42 زندانی دردو ماه اول سال جاری با کمک مردم و مسئولین آزاد شده اند که در این ازادسازی خانواده های شاهد و ایثارگر حضور پررنگی داشته اند.

یدالله روحانی منش دبیر ستاد دیه همدان که جانباز 50 درصد و آزاده 119 ماه اسارت است در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری حیات اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا آخر اردیبهشت ماه، 42 نفر از زندانیان همدانی آزاد شده و به اغوش خانواده بازگشته اند که بدهی آنها 8 میلیارد و 700 میلیون تومان بوده است.

 وی افزود: گذشت شاکی، پرداخت از صندوق شورای تامین، شرکت بیمه، آورده زندانیان، کمک خیرین در گلریزان ها و ... باعث آزادی این زندانیان شده است.

روحانی منش گفت: بیشتر گلریزان ها در ماه مبارک رمضان که ایام رحمت و بخشش است برگزار می شود که مورد استقبال مردم و خانواده های زندانیان است.

 دبیر ستاد دیه همدان ادامه داد: خانواده های شاهد و ایثارگر زیادی از استان در گلریزان ها کمک می کنند و همیشه حضور پر رنگی دارند.

این جانباز افزودهمدان در مجموع 362 زندانی مالی دارد که در تلاشیم تا پایان سال جاری زندانیان زیادی را آزاد کنیم.

روحانی منش گفت: ستاد دیه علاوه بر زندانی به طرف شاکی نیز کمک می کند. تشکیل پروند در این ستاد برای هر دو خانواده مفید است و اگر مردم بدانند که با کمک هایشان دل چندین نفر شاد می شود، حتما در گلریزان ها شرکت خواهند کرد و به بازگشت زندانیان مالی به آغوش خانواده هایشان کمک می کنند این یک نوع ایثار اجتماعی است که باید بین مردم همه گیر شود.

به بیان این ازاده 119 ماه اسارت، خانواده های شاهد و ایثارگر که با خصوصیت ایثار و از خودگذشتگی عجین شده اند نیز به این ستاد می ایند و با کمک هایشان موجبات خوشحالی خانواده های زندانیان را فراهم می کنند.

مبینا آقاخانی 

برچسب‌ها