کد خبر 234935
۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰

رسانه هنگ‌کنگی:

ایران مملو از بازیکنان برجسته است

ایران مملو از بازیکنان برجسته است

رسانه هنگ‌کنگی به قدرت تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا اذعان کرد.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ تیم ملی فوتبال هنگ‌کنگ به عنوان یکی از حریفان ایران در گروه C جام ملت‌های آسیا 2023 به میزبانی قطر امیدوار است راهی مرحله حذفی شود. این تیم پس از 56 سال به مرحله نهایی این مسابقات راه یافته و در تلاش است با توجه به حضور رقبایی همانند ایران و امارات حداقل به عنوان یکی از تیم‌های برتر رده سوم جداول مسابقات از مرحله گروهی صعود کند.

روزنامه AM هنگ‌کنگ در بخشی از گزارش خود درباره حضور تیم ملی فوتبال این کشور در جام ملت‌های آسیا با اشاره به ایران نوشت: ایران به عنوان دومین تیم برتر قاره آسیا بدون تردید قدرتمندترین حریف هنگ‌کنگ در گروه C است. هنگ‌کنگ در سالیان اخیر چند بار با ایران از جمله در انتخابی جام جهانی 2022 بازی کرده است. در آن بازی هنگ‌کنگ 4 بر صفر شکست خورد اما در مسابقات زیر 23 سال آسیا برای انتخابی المپیک توانست ایران را حذف کند. 

ایران مملو از بازیکنان برجسته‌ای است که در لیگ‌های مطرح اروپایی بازی می‌کنند. سامان قدوس (برنتفورد انگلیس)، سردار آزمون (رم ایتالیا)، مهدی طارمی (پورتو پرتغال) و علیرضا جهانبخش (فاینورد هلند) از جمله بازیکنان کلیدی ایران محسوب می‌شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha