کد خبر 234716
۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱

اشتباه عجیب مدیر فدراسیون فوتبال!

ماجرای پدر شدن طارمی چه بود؟

ماجرای پدر شدن طارمی چه بود؟

برخلاف مسائل مطرح شده در خصوص پدر شدن مهدی طارمی، ملی‌پوش ایرانی تیم پورتو برای حضور در یک کلیپ تبلیغاتی، از اردوی تیم ملی ایران خارج شد.

به گزارش گروه ورزشی حیات، بعد از پیروزی 2 بر یک تیم ملی فوتبال کشورمان در بازی دوستانه رو جمعه مقابل بورکینافاسو در ورزشگاه المپیک کیش، مهدی طارمی، زننده گل اول ایران در آن بازی، پس از این مسابقه با کسب مجوز از امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، یک روز به تهران آمد.

غیبت ستاره ایرانی پورتو در اردوی تیم ملی و تمرین ریکاوری روز شنبه؛ آنهم در آستانه رقابتهای مهم جام ملت‌های آسیا 2023 - قطر، حواشی جدیدی را پیرامون تیم ملی ایجاد کرد تا در نهایت مهدی محمدنبی نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال مجبور به پاسخگویی در خصوص خروج این بازیکن از اردوی تیم ملی شود. وی در خصوص غیبت یک‌روزه طارمی اینگونه توضیح داد: «مهدی، کاری در ثبت احوال کشور داشت؛ به خاطر فرزندی که خداوند به او داده است از قلعه‌نویی اجازه گرفت و رفت و امروز هم به تیم ملی اضافه شد.»

البته صحبت‌های نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در خصوص علت جدایی یک روزه طارمی از تیم ملی، واقعیت نداشت زیرا این بازیکن که به تازگی به‌عنوان سفیر یک برند انتخاب شده، در زمان حضورش در تهران قرارداد خود را با این شرکت به امضا رساند و بلافاصله هم به کیش بازگشت تا در تمرینات تاکتیکی تیم ملی شرکت کند.

همین اظهار نظر اشتباه، حواشی جدیدی را برای مهدی طارمی ایجاد کرد تا او برای پایان دادن به شایعات بوجود آمده، در پایان تمرین روز یکشنبه تیم ملی با صراحت موضوع پدر شدنش را تکذیب کرده و اعلام کند: «برای انجام یک کار تبلیغاتی به تهران سفر کرده بودم و بحث حضور در ثبت احوال برای پیگیری دریافت شناسنامه فرزندم درست نیست.»

همین مساله باعث شد تا مهدی محمدنبی نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال هم بدین شکل مجبور به اصلاح صحبت‌های قبلی خود شود: «متاسفانه اشتباه گفتم و موضوع جدایی ۲۴ ساعته مهدی طارمی از اردوی تیم ملی مساله دیگری بود و به کار شخصی ایشان مرتبط بود. طارمی برای حضور در یک کار شخصی و تبلیغاتی از کیش و با اجازه کادرفنی سفر کوتاهی به تهران داشتند و خیلی زود نیز با پایان این موضوع به اردو ملحق شدند. مساله‌ای که عنوان کرده بودم صحیح نبود و به این شکل آن را تصحیح می‌کنم.»

اشتباه عجیب نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در بیان خبر جدایی طارمی از اردوی تیم ملی؛ آنهم در روزهای حساس تیم ملی در آستانه حضور در جام ملت‌های آسیا 2023، تنها به ضرر تیم ملی و این بازیکن شد و برای چندین ساعت آرامش را از اردوی تیم ملی دور کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha