کد خبر 234759
۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹

فوت و مصدومیت سه نفر بر اثر ریزش ساختمان در شهرک ولیعصر + عکس

فوت و مصدومیت سه نفر بر اثر ریزش ساختمان در شهرک ولیعصر + عکس

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از ریزش ساختمانی سه طبقه در شهرک ولیعصر و فوت یک نفر و مصدومیت 3 نفر خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: ساعت 10 و 18 دقیقه امروز یک مورد حادثه تخریب یک ساختمان به آدرس یافت آباد - شهرک ولیعصر اعلام می شود که بالافاصله نیروهای امدادی با تجهیزات کامل به محل اعزام می شوند.

وی گفت: یک ساختمان سه طبقه قدیمی که در مجاورت یک ملک گود برداری شده با عمق یک متر، که بیش از نیمی از ساختمان سه طبقه در گود فرو می‌ریزد.

ملکی با اشاره به خارج شدن یک نفر از زیر آوار به کمک مردم، ادامه داد: تا این لحظه یک خانم 70 ساله، یک خانم 35 ساله زنده و یک خانم حدود 40 ساله که به تایید عوامل اورژانس جان خود را از دست داده بود از زیر آوار خارج شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: تا این لحظه 3 نفر توسط عوامل آتش نشانی و یک نفر پیش از حضور عوامل آتش نشانی از زیر آوار خارج شدند و کماکان عملیات با احتیاط کامل ادامه دارد.

از سوی دیگر، محمد اسماعیل توکلی رئیس سازمان اورژانس تهران هم در مورد این حادثه اظهار کرد: در حوالی ساعت ۱۰:۱۵ دقیقه امروز (دوشنبه) ریزش ساختمان سه طبقه در خیابان حیدری شهرک ولیعصر به مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران اعلام شد.

وی بیان کرد: با اعلام این خبر یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس سازمان اورژانس تهران افزود: متاسفانه تا این لحظه یک نفر جان باخت و ۲ نفر مصدوم شدند که توسط کارشناسان اورژانس استان تهران به مراکز درمانی انتقال یافتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha