کد خبر 234754
۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳

دهمرده در گفتگو با «حیات»؛

دغدغه های ایثارگران مورد توجه ماست/ پیشنهادات خوبی در بودجه ۱۴۰۳ ارائه کرده ایم + فیلم

دغدغه های ایثارگران مورد توجه ماست/ پیشنهادات خوبی در بودجه ۱۴۰۳ ارائه کرده ایم + فیلم

عضو فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی گفت: سهمیه کنکور و آموزش، مسکن، معیشت و مسایل مربوط به تمامی خانواده های ایثارگران مورد توجه ماست و پیشنهاداتی نیز در این زمینه در بودجه ۱۴۰۳ ارائه کرده ام.

حبیب‌الله دهمرده عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات با بیان اینکه ایثارگران بر گردن بشریت حق دارند افزود: هرکسی در زمینه حقوق ایثارگران کوتاهی کند در حق خود و این جامعه ظلم کرده است.

وی ادامه داد: پیشنهادات خوبی در حوزه های مختلف و دغدغه های ایثارگران در برنامه هفتم و در بودجه سال آینده داده شده است که منتظر تصویب نهایی آنها هستیم.

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:  سهمیه کنکور و آموزش، مسکن، معیشت و مسایل مربوط به تمامی خانواده های ایثارگران مورد توجه ماست و پیشنهاداتی نیز در این زمینه در بودجه ۱۴۰۳ ارائه کرده ام زیرا این مسائل صرفا به ۸ سال دفاع مقدس ختم نمیشود و ما شهدای امنیت و حرم را نیز داریم.

دهمرده همچنین گفت: تاکید ما این است که باید از ایثارگران حمایت کنیم و در صورت زمان بررسی طرحی در این خصوص، سعی می‌کنم نظر سایر نمایندگان را جلب کنم تا آن طرح تصویب شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha