کد خبر 234719
۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴

آزادی ۴۰ نفر از زندان های استان سمنان

آزادی ۴۰ نفر از زندان های استان سمنان

مدیرکل امور زندان‌ها و اقدامات تامینی استان سمنان گفت: همزمان با ایام سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی ۴۰ نفر از زندان‌های استان آزاد شدند.

به گزارش گروه استان‌های حیات، امیر کهربایی، بیان کرد: در حاشیه بازدید مسئولان ارشد قضائی استان سمنان از اردوگاه کارآموزی زندانیان سمنان که به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی برگزار شد، ۴۰ مددجو از زندان‌های استان آزاد شدند.

وی با بیان اینکه این زندانیان از ارفاق‌های قانونی شامل مرخصی پایان مدت حبس و دیگر ارفاق‌های قانونی برای پایان مدت زندان خود بهره مند شدند، افزود: ارفاق قانونی دستگاه قضائی استان سمنان همچنین شامل ۳۲۰ زندانی دیگر شد.

مدیرکل زندان‌های استان سمنان با بیان اینکه زندانیان در این بازدید که با حضور رئیس کل دادگستری استان برگزار شد، تخفیف، تبدیل مجازات، مرخصی و … بود، ابراز کرد: استفاده از مزیت اشتغال از دیگر موضوعاتی بود که در این دیدار مطرح شد.

کهربایی با بیان اینکه به مناسبت چهارمین سالگرد شهید همچنین با ۳۱۷ زندانی استان دیدار و مشکلات آنها مورد بررسی قرار گرفت، تاکید کرد: این دیدارها در ادامه سیاست‌های جدید قوه قضائیه صورت گرفته است.

 تلاش‌های ستاد دیه و مسئولان دادگستری و زندان‌های استان سمنان در ماه‌های اخیر به تخفیف مجازات و حتی بخشیده شدن مجازات قصاص برای بسیاری زندانیان استان شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha