کد خبر 234640
۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰

دستگیری ۲ کلاهبردار در شهریار

دستگیری ۲ کلاهبردار در شهریار

رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران از دستگیری ۲ نفر که در قالب ارائه وام، از شهروندان کلاهبرداری می کردند، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات؛ سرهنگ فضل اله سواری پور با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی مراجعه شهروندی به پلیس آگاهی غرب استان تهران و طرح شکایت از فردی مبنی براینکه فرد کلاهبردار به بهانه ارائه وام با گرفتن چک و سفته از وی اقدام به کلاهبرداری کرده است، بررسی موضوع در دستور کارآگاهان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس آگاهی و بهره برداری از اظهارات شاکی، مشخص شد که فرد کلاهبردار با ایجاد دفتر صوری تحت عنوان دفتر فروش و تعمیر کارتخوان اقدام به ارائه وام به شهروندان می کند که با گرفتن چک و سفته و سوءاستفاده از مدارک شکات به جای ارائه وام با تهدید به ارائه مدارک داده شده به مراجع قضائی از آنان کلاهبرداری می کرد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران با شناسایی دفتر فروش و با هماهنگی قضائی مسئول دفتر را در شهریار دستگیر و با اعترافات متهم مشخص شد همدست وی در شهرستان رباط کریم مخفی شده که در عملیات جداگانه کلاهبردار دوم نیز دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان اظهار داشت: متهمان در بازجویی ها به هشت فقره کلاهبرداری مشابه اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده، تحویل مرجع قضائی شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha