کد خبر 234573
۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲

سینما ایران میزبان ۶۱۴ هزار مخاطب بود

سینما ایران میزبان ۶۱۴ هزار مخاطب بود

سینمای ایران در هفته گذشته میزبان 614 مخاطب با فروش ۲۵ میلیارد و ۸۴۸ میلیون و ۱۰۴ هزار تومان بوده است.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ سینمای ایران در هفته‌ای که گذشت در مجموع میزبان ۶۱۴ هزار مخاطب بود که توانست ۲۵ میلیارد و ۸۴۸ میلیون و ۱۰۴ هزار تومان فروش داشته باشد؛ این آمار نسبت به هفته‌های گذشته روند خوبی داشته و به طور کلی وضعیت سینمای ایران درحال رونق است. فیلم کمدی «هتل» به کارگردانی مسعود اطیابی، تهیه‌کنندگی محمد شایسته و نویسندگی امیر برادران و پیمان جزنی از ۵ مهر ۱۴۰۲ در سینماهای ایران اکران شد و  این هفته میزبان ۱۸۵ هزار مخاطب شد و توانست ۷ میلیارد و ۷۴۳ میلیون تومان فروش داشته باشد و در رتبه اول فروش گیشه قرار گیرد.

فیلم سینمایی «ویلای ساحلی» که از ۱۹ آذر ماه ۱۴۰۲ روی پرده سینماهای سراسر کشور رفت؛ در هفته گذشته با فروش ۱۱۸ هزار بلیط به ارزش ۵ میلیارد و ۶۴ میلیون تومان در رتبه دوم جدول فروش سینماها قرار گرفت.

فیلم سینمایی «هاوایی» به کارگردانی بهمن گودرزی این هفته توانست ۵۷ هزار بلیط به ارزش ۳ میلیارد و ۵۸۸ میلیون تومان فروخت و در رتبه سوم گیشه این هفته قرار گرفت.

«ورود خروج ممنوع » به کارگردانی امید آقایی با فروش ۶۸ هزار بلیط به ارزش ۲ میلیارد و ۸۲۹ میلیون تومان در رتبه چهارم جدول فروش گیشه سینما قرار گرفت.

فیلم کمدی «فسیل» به تهیه‌کنندگی سید ابراهیم عامریان و کارگردانی کریم امینی از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ روی پرده سینماهای سراسر کشور است که در هفته گذشته با فروش ۵۱ هزار بلیط به ارزش ۲ میلیارد و ۱۷۹ میلیون تومان در رتبه پنجم جدول فروش سینماها قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha