کد خبر 234571
۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱

گزارش «حیات» از اخبار و حواشی نقل و انتقالات نیم فصل؛

یکشنبه 17 دی/ مدافع استقلال پرسپولیسی می‌شود

یکشنبه 17 دی/ مدافع استقلال پرسپولیسی می‌شود

نقل و انتقالات نیم فصل فوتبال ایران به شکل غیر رسمی آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ نقل و انتقالات نیم فصل فوتبال ایران اگرچه به شکل رسمی از تاریخ ۲۸ دی تا ۲۵ بهمن در جریان خواهد بود اما با پایان یافتن مسابقات نیم فصل نخست به شکل غیر رسمی مدتی است که آغاز شده و تیم‌ها به دنبال مذاکره با بازیکنان مد نظر خودشان هستند. در این میان اخبار و حواشی نقل و انتقالات مثل همیشه برای مخاطبین فوتبال جذابیت دارد و گزارش حیات را از اخبار رسمی و غیر رسمی مذاکرات تیم‌ها با بازیکنان می‌خوانید:


بازگشت آقای گل به قائمهشر

مدیران باشگاه نساجی در صدد هستند تا رضایتنامه محمد عباس‌زاده را از باشگاه فولاد خوزستان دریافت کنند.


دو خرید فولاد از تیم همشهری

علی خوشکفا، مدافع استقلال خوزستان و جواد آقایی‌پور، مهاجم این تیم در آستانه پیوستن به تیم فولاد هستند.


علاقه مدافع استقلال به پرسپولیسی شدن

شنیده‌ها حاکی از آن است که جعفر سلمانی، مدافع چپ استقلال از سوی جواد نکونام در لیست مازاد قرار گرفته و از گزینه‌های جدایی در نیم فصل محسوب می‌شود. مدیر برنامه‌های این بازیکن در تلاش است تا او را به پرسپولیس ببرد و به اطرافیان باشگاه پرسپولیس پیغام داده که سلمانی حاضر است یاغی شود. این بازیکن ابتدای فصل مد نظر یحیی گل‌محمدی بود ولی حالا با توجه به تغییرات روی نیمکت این تیم فعلاً مذاکره با بازیکنان تا انتخاب سرمربی جدید منتفی شده است. پرسپولیس در پست دفاع چپ نیاز به جذب بازیکن دارد و باید دید سلمانی به این تیم خواهد رفت یا نه.


رفت و آمدی در قزوین صورت نمی‌گیرد

با اعلام مدیرعامل باشگاه شمس آذر قزوین، این تیم در نقل و انتقالات نیم فصل هیچگونه فعالیتی نخواهد داشت.


تلاش عیسی برای بازگشت به پرسپولیس

عیسی آل کثیر که در فهرست مازاد مورایس قرار دارد، پیشنهاد جدی از تراکتور دریافت کرده ولی خودش علاقه‌مند به حضور در پرسپولیس است. او به مدیران باشگاه پیغام داده حاضر به مذاکره برای بازگشت است و پاسخ پیشنهاد تراکتور را به بعد از روشن شدن تکلیفش با پرسپولیس موکول کرده است. یحیی گل‌محمدی با بازگشت این بازیکن مخالفت کرده بود ولی حالا تغییرات در کادرفنی ممکن است شرایط را تغییر دهد.


مخالفت با درخواست پرسپولیس

باشگاه مس رفسنجان با جدایی محمد خدابنده لو مخالفت کرده و به هافبک میانی خود اجازه جدایی نخواهد داد. این بازیکن پیشنهاد جدی از پرسپولیس داشت و قرار بود وی جانشین میلاد سرلک در این تیم شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha