کد خبر 234391
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵

گزارش «حیات» از اخبار و حواشی نقل و انتقالات نیم فصل؛

شنبه ۱۶ دی/ خرید بعدی استقلال لو رفت

شنبه ۱۶ دی/ خرید بعدی استقلال لو رفت

نقل و انتقالات نیم فصل فوتبال ایران به شکل غیر رسمی آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ نقل و انتقالات نیم فصل فوتبال ایران اگرچه به شکل رسمی از تاریخ ۲۸ دی تا ۲۵ بهمن در جریان خواهد بود اما با پایان یافتن مسابقات نیم فصل نخست به شکل غیر رسمی مدتی است که آغاز شده و تیم‌ها به دنبال مذاکره با بازیکنان مد نظر خودشان هستند. در این میان اخبار و حواشی نقل و انتقالات مثل همیشه برای مخاطبین فوتبال جذابیت دارد و گزارش حیات را از اخبار رسمی و غیر رسمی مذاکرات تیم‌ها با بازیکنان می‌خوانید:


یک گزینه نا آشنا در فهرست نکونام

محمدمهدی لطفی یکی از بازیکنان مد نظر نکونام برای حضور در استقلال است. این بازیکن در نیم فصل اول عملکرد قابل قبولی در آلومینیوم اراک داشت و به همین دلیل نکونام خواستار جذب وی شده، اما مشخص نیست باشگاه اراکی چه واکنشی در این باره خواهد داشت.


گزینه دوم گل‌محمدی برای جانشینی سرلک

در شرایطی که هنوز تکلیف بازگشت گل‌محمدی به نیمکت پرسپولیس مشخص نیست اما باشگاه مشغول مذاکره با نفرات مد نظر اوست. یکی از گزینه‌های خرید پرسپولیس در نیم فصل پر کردن جای خالی سرلک است و باشگاه در این زمینه مذاکره با سعید عزت اللهی را مد نظر دارد اما از آنجایی که خود این بازیکن فعلا تمایلی به بازگشت به لیگ ایران نشان نداده و جذب او سخت به نظر می‌رسد، سرخپوشان مذاکره با گزینه دوم یحیی را هم در دستور کار قرار داده‌اند. گزینه دوم آنها برای جانشینی سرلک محمد خدابنده‌لو است. هافبک جوان و ۲۳ ساله مس رفسنجان در لیست خرید گل‌محمدی بوده و البته با باشگاه مس رفسنجان قرارداد دارد و باید دید امکان خرید او فراهم خواهد بود یا نه.


بازگشت ستاره استقلال به بن بست خورد

منتظر محمد، بازیکنی که ابتدای فصل با استقلال قرارداد بست به دلیل پر شدن سقف قرارداد نتوانست وارد فهرست آبی‌پوشان شود و به همین جهت راهی مس شد ولی حالا نکونام برای نیم فصل دوم خواستار حضور این بازیکن شده است اما باشگاه مس رفسنجان خطاب به تیم استقلال اعلام کرده است که نمی‌تواند بازیکن عراقی را برای حضور در اردوی آبی آزاد کند، به این خاطر که به وجود او در بازی‌های دور برگشت نیازمند است. با این حساب منتظر محمد برای بازگشت به استقلال دست کم باید تا پایان فصل جاری صبر کند.


دست رد نساجی به سینه استقلال و پرسپولیس

دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواستار به خدمت گرفتن محمدرضا آزادی، مهاجم تیم فوتبال نساجی هستند ولی این باشگاه قائمشهری اعلام کرده این بازیکن را به تیم‌های داخلی نخواهد داد و فقط با باشگاه‌های خارجی خواهان او مذاکره خواهد کرد.


پرسپولیس نه، مقصد آل‌کثیر تراکتور است

در شرایطی که باشگاه سپاهان اعلام کرده عیسی آل کثیر در فهرست مازاد مورایس قرار گرفته است، شایعات مبنی بر علاقه پرسپولیس به بازگشت او تا اینجا صحت ندارد و ظاهراً اختلافی که میان وی و گل محمدی وجود دارد مانع این همکاری دوباره است، هرچند در باشگاه پرسپولیس برخی اصرار به بازگشت عیسی دارند و در تلاش برای این اتفاق هستند ولی  فعلاً جدی‌ترین مشتری نیم فصل آل کثیر تیم فوتبال تراکتور است. باید دید این مهاجم گلزن نیم فصل دوم در کدام تیم توپ می‌زند.

به روز رسانی می‌شود...

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha