کد خبر 234313
۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

انتقام شهیدان را می‌گیریم

انتقام شهیدان را می‌گیریم

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به فضل الهی انتقام همه شهیدان‌مان گرفته خواهد شد. انتقام این شهیدان قبل از شهادت از دشمن گرفته شده است.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ فرمانده کل سپاه پاسدران انقلاب اسلامی، سردار سلامی صبح امروز در آیین تشییع پیکرهای پاک شهدای جنایت تروریستی کرمان در مصلی امام علی(ع) اظهار کرد: شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان بی‌دفاع، زائران دلباخته اسطوره فراموش ناشدنی اسلام و ایران، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را به پیشگاه حضرت ولیعصر(عج)، رهبر عزیز و عظیم‌الشان انقلاب اسلامی، ملت شریف غیرتمند، رئوف با تعصب و با عاطفه ایران اسلامی و به ویژه مردم شریف و کریم و نجیب استان کرمان، دیدار کریمان و خانواده‌های معظم و معزز این شهیدان والامقام که نور چشمان ملت بزرگ ایران و همه امت اسلام و بلکه جهان بشریت هستند را تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.
 
سرلشگر سلامی افزود: در کرمان حوادث سخت و دردناکی در طول دهه‌های گذشته رخ داده است  و بنده حقیر این توفیق را داشته‌ام که در همه این ماجراهای غم انگیز و حوادث سخت و مصیبت‌بار در کنار این مردم عزیز شاهد هنرنمایی روح صبر و استقامت و توکل و نجابت و مظلومیت برای مردم کرمان باشم.
 
وی ادامه داد: ما شکوه صبر را، عظمت نجابت را، بزرگی و وسعت ایمان را و امواج بلند مهربانی و وفاداری و فداکاری را در سیمای مردم کرمان به خوبی دیده‌ایم.
 
فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: امروز کرمان نه فقط دیار شهیدان است که خود دیار شهادت است، مشهد شهیدان ماست و ما در سالگرد بدرقه آسمانی آن فرمانده بزرگ شاهد عروج 85 نفر دیگر از کاروان شهیدان به عرش اعلی هستیم.

سرلشگر سلامی ابراز کرد:  جایی که به تعبیر قرآن این شهیدان نزد پرورگار روزی‌خوار هستند و این بشارت برای خانواده‌های عزیز و بازماندگان صبور و شکیبای این عزیزان است.

وی افزود: همه ملت ایران چشمان‌شان چشمه‌سار اشک است، قلب‌های‌شان با قلب‌های شما در حزن و اندوه است، یک ملت امروز به افتخار عظمت شهیدان شما از جا بر می‌خیزد تا اسلام را و درخشش طلوع منور خورشید دین را در گستره جهان اسلام ببیند.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه به فضل الهی انتقام همه شهیدان مان گرفته می‌شود، اظهار کرد: می‌خواهم بگویم انتقام این شهیدان قبل از شهادت‌شان گرفته شده است؛ ما امروز با آرایش پیوسته و زنجیره به هم متصل از شیاطین کوچک و بزرگ عالم در نبرد هستیم، نبردی بین اسلام و کفر درگرفته و یک واقعیت و یک حقیقت انکارناپذیر در صفحه زندگی امروز ملت ایران و اسلام است.

سرلشگر سلامی تصریح کرد: این جنایت‌ها بازتاب عکس‌العمل و پژواک شکست‌های سختی است که طی سال‌های اخیر بر پیکره استکبار و عوامل منطقه‌ای و درونی آن وارد شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha