کد خبر 234303
۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۲

اختصاصی «حیات»؛

واکنش دختر سردار سلیمانی به حادثه تروریستی کرمان

واکنش دختر سردار سلیمانی به حادثه تروریستی کرمان

اعتقاد قلبی من مانند رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است که فرمودند شهید سلیمانی از سردار سلیمانی برای دشمنان خطرناک‌تر است.

نرجس سلیمانی دختر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی حیات ضمن تسلیت حادثه تروریستی اخیر در کرمان گفت: حادثه اخیر که در کرمان اتفاق افتاد، نشان‌دهنده دست‌وپازدن های مذبوحانه دشمنان امنیت و آرامش است. آنان بر مزار فردی مردم بی گناه را به خاک و خون کشیدند که خودش می‌گوید من سلاح به دست گرفته تا با آدم‌کشان مبارزه کنم. 

وی در ادامه اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی برای آزادگی، انسانیت، شرف و بزرگی انسان فارغ از مسئله اسلام مبارزه می‌کردند. خودشان می‌گویند من نه برای اسلام و شیعه مظلوم که جانم فدای او باد می‌جنگم، بلکه من برای آن طفل هراسانی می‌جنگم که ملجا و ماوایی برای پناه ندارد؛ این موضع ورای اعتقادات مذهبی و دینی است و فقط در مورد انسانیت صحبت می‌کند. 

دختر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: دشمنان در چنین زمانی مردمی را به شهادت رساندند که سالروز شهادت چنین انسانی را گرامی داشته بودند. اعتقاد قلبی من مانند رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است؛ آنجا که فرمودند شهید سلیمانی از قاسم سلیمانی برای دشمنان خطرناک‌تر است؛ در واقع آنها از مکتب حاج قاسم می ترسند، مکتبی که اگر در ژرفای آن ورود کنیم، می‌تواند هزاران قاسم سلیمانی را تربیت کند.

وی در ادامه گفت: در حقیقت دشمنان از تربیت شدن مردان و زنان بزرگی می‌ترسند که بتوانند پا جا پای حاج قاسم بگذارند و بتواند حاج قاسمهای دیگری باشند و برای کشور افتخار آفرینی کنند. خودم را همدرد مردم نجیب کرمان میدانم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha