کد خبر 234248
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰

پیام تسلیت رئیس دانشگاه شاهد در پی حادثه تروریستی در گلزار شهدای کرمان

پیام تسلیت رئیس دانشگاه شاهد در پی حادثه تروریستی در گلزار شهدای کرمان

رئیس دانشگاه شاهد در پی حادثه تروریستی امروز در گلزار شهدای کرمان، در پیامی ضمن محکوم کردن این اقدام سفاکانه، شهادت جمعی از هموطنان بی‌گناه و عزیزمان را تسلیت گفت.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، احمد چلداوی رئیس دانشگاه شاهد در پی حادثه تروریستی امروز در گلزار شهدای کرمان، در پیامی ضمن محکوم کردن این اقدام سفاکانه، شهادت جمعی از هموطنان بی‌گناه و عزیزمان را تسلیت گفت. در متن این پیام آمده است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین 
من المومنین رجال صدقو ما عاهدو الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلو تبدیلا. 

این بار دستان جنایتکار رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار در کرمان عزیز و در جوار شهید قدس صدها زائر را به خاک و خون کشید. تجربه تاریخی این ملت از بدو انقلاب تاکنون نشان داده که این گونه اعمال تروریستی همواره بر عزم و اراده این ملت در پیمودن مسیر پر افتخار اسلام عزیز افزوده است، چرا که این ملت بزرگ تصمیم خود در تمهید ظهور منجی و آماده سازی جهان برای آن تمدن نوین اسلامی را گرفته و بر ادامه این مسیر اصرار دارند. خداوند متعال نیز همواره از ابتدای انقلاب تاکنون نصرت خود را بر این ملت بی نظیر نازل نموده است، چرا که خود فرمود:و لینصرن الله من ینصره. 

در وصف شهادت زیباترین کلمات را از امام شهدا به یاد می آورم آنجا که فرمود:شهدا در قهقهه مستانه شان و در شادی وصالشان عند ربهم یرزقونند.درود خداوند بر شهید حاج قاسم و شهدائی که در راه بزرگداشتش جان شیرین خود را تقدیم نمودند و هم اکنون در جوارش در جنات نعیم متنعم اند.امروز نیز با پیام امید آفرین رهبر بزرگ انقلاب، دشمن پست باید از "هم اکنون" آماده ضربات سهمگین انتقام باشد و "باذن الله" نابودی دشمن صهیونیستی بسیار قریب الوقوع است.

اینجانب شهادت این شهدای عزیز را به خانواده های ایشان و ملت بزرگ ایران تبریک و تسلیت عرض نموده و برای مجروحان این حادثه از خداوند منان شفای عاجل مسئلت می نمایم.

احمد چلداوی
رئیس دانشگاه شاهد

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha