کد خبر 234224
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۱

ترور و بمب‌گذاری بزدلانه موفقیتی عاید صهیونیست‌ها نمی‌کند

ترور و بمب‌گذاری بزدلانه موفقیتی عاید صهیونیست‌ها نمی‌کند

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به حادثه تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان، گفت: عملیاتی بزدلانه مثل بمب‌گذاری و ترور که یادآور جنایات منافقین در سال‌های ابتدایی انقلاب است موفقیتی عاید رژیم صهیونیستی نمی‌کند.

به گزارش گروه سیاسی حیات؛ غلامعلی حدادعادل در جلسه شورای مرکزی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با تسلیت حادثه تروریستی مسیر گلزار شهدای کرمان، گفت: روند تحولات اخیر از ترور شهید سیدرضی موسوی تا شهید صالح العاروری و اقدام خبیثانه امروز در کرمان، علامتی این است که رژیم صهیونیستی بعد از اینکه در میدان جنگ به موفقیتی نرسید، می‌خواهد با ترور در خارج، به دستاوردسازی ظاهری برسد تا از بی‌آبرویی بیشتر جلوگیری و از شکست خفت‌بار فرار کند.

وی افزود: از نظر ما عملیاتی بزدلانه مثل بمب‌گذاری و ترور که یادآور جنایات منافقین در سال‌های ابتدایی انقلاب است موفقیتی عاید رژیم صهیونیستی نمی‌کند و همانطور که جنایات قبلی باعث تقویت نیروهای مقاومت شد، مطمئن باشند از این ترورها هم نفعی برای نجات رژیم صهیونیستی نمی‌برند و نخواهند برد.

حدادعادل در پایان با تسلیت به بازماندگان حادثه تروریستی کرمان، گفت: از مسئولان امنیتی و اطلاعاتی درخواست می‌کنیم باتوجه به اینکه زخم‌خوردگی رژیم صهیونیستی در این ایام بیش از سایر اوقات است، اقدام تامینی را گسترش دهند و مانع تکرار این حوادث شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha