کد خبر 234118
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲

وزیر کشور در حاشیه جلسه هیات دولت:

انتخابات فرصت کم نظیری برای ملت است/ اعلام سازمان‌های مقصر در هک شدن اسنپ‌فود + فیلم

انتخابات فرصت کم نظیری برای ملت است/ اعلام سازمان‌های مقصر در هک شدن اسنپ‌فود + فیلم

وزیر کشور با اشاره به مسائلی از جمله اینکه انتخابات فرصت کم‌نظیری برای ملت بوده و برداشت لیتیوم از دریاچه ارومیه کذب است، گفت: سازمان‌های فن‌آوری اطلاعات، سازمان پدافند غیرعامل و وزارت ارتباطات در زمینه هک اسنپ‌فود مسئول هستند.

به گزارش گروه سیاسی حیات؛ احمد وحیدی، وزیر کشور، روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در گفتگو با خبرنگاران گفت: هرچه به انتخاب نزدیک می‌شویم توجهات به این‌موضوع بیشتر می شود و سخنان ارزشمند و تاکیدات رهبر معظم انقلاب برای مشارکت گسترده تحرکات خوبی را بوجود آورده است که امیدواریم همانطور که رهبرمعظم انقلاب مطالبه داشتند شاهد حضور همه جناح های سیاسی و مشارکت گسترده مردم باشیم.

وی با بیان اینکه منتظر هستیم روزهای آینده اسامی داوطلبان توسط هیات های نظارت اعلام شود که این‌ می‌تواند انتخابات را در مسیر حرکت قوی‌تر قرار دهد، افزود: انتخابات فرصت کم‌نظیری برای ملت است که با حضور قوی می توانند یک مجلس قوی را رقم‌بزنند. امیدواریم همانطور که رهبرمعظم انقلاب مطالبه داشتند شاهد حضور همه جناح های سیاسی و مشارکت گسترده مردم باشیم.

وزیر کشور در مورد هک اسنپ‌فود اضافه کرد: سازمان فناوری اطلاعات، سازمان پدافند غیرعامل و وزارت ارتباطات در این زمینه مسئول هستند.

وی افزود: امنیت مرزها حتما مورد توجه جدی هست اما برخی مناطق جنوب شرق صعب العبور است و تروریست‌ها بعضا از آن سواستفاده می‌کنند انتظار ما از همسایگان این است که همکاری کنند و با اینها برخورد جدی شود حافظان مرز اعم از فراجا و سپاه در تامین امنیت مرز کوشا هستند.

وحیدی ادامه داد: تلاش های جدی برای دستگیری تروریست‌ها صورت گرفته و امیدواریم دستگاه ها بتوانند بعضی از آن‌ها را  داشته باشند. قبلا با پاکستانی‌ها در این‌باره صحبت‌هایی داشتیم. هنوز هم هست قول هایی داده‌اند و امیدواریم بتوانند پایگاه های تروریست ها در خاک خود را از بین ببرند.

وی همچنین با ارائه توضیحاتی درباره اتباع خارجی گفت: برای اتباع خارجی، مجاز بودن حضور شرط داشتن حساب بانکی است بعدا تخصیص به آن حساب بر اساس فرآیندهای اداری صورت می‌گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha