کد خبر 234063
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران مطرح کرد؛

آخرین جزئیات از حادثه آتش سوزی در خیابان لاله زار

آخرین جزئیات از حادثه آتش سوزی در خیابان لاله زار

ملکی گفت: ساعت ۱۷:۰۲ عصر امروز یک مورد حادثه آتش سوزی ساختمان تجاری در خیابان لاله زار به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد و بلافاصله ۳ ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی حیات اظهار کرد: در ساعت ۱۷:۰۲ عصر امروز ۱۲ دی ماه یک مورد حادثه آتش سوزی ساختمان تجاری در خیابان لاله زار به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد و بلافاصله ۳ ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: باتوجه به اینکه ما در ابتدای خیابان ناصر خسرو یک ایستگاه روزانه برای کم کردن زمان رسیدن به حوادث داریم، این ایستگاه در مدت زمان ۲ دقیقه به محل حادثه رسید.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه محل آتش سوزی یک ساختمان ۴ طبقه تجاری بود که در طبقه دوم روی همکف یک مغازه ۳۵ متری فروش لوازم الکتریکی دچار آتش سوزی شده بود گفت: آتش در حال سرایت به مغازه‌های اطراف بود و اتش نشانان بلافاصله عملیات را آغاز کردند و از سرایت آتش به مغازه‌های اطراف جلوگیری شد.

ملکی بیان کرد: در طبقات دیگر تعدادی از کسبه حضور داشتند که آتش نشانان تمامی افراد حاضر در ساختمان را خارج کردند و مورد مصدومیت و تلفات جانی نیز در این حادثه نداشتیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha