کد خبر 234059
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۶

بودجه تخصیص یافته به دارو باید به موقع تأمین شود

بودجه تخصیص یافته به دارو باید به موقع تأمین شود

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: سلامت، بهداشت و رفع نیازهای دارویی مردم بسیار حائز اهمیت است و بودجه تخصیص یافته به دارو باید به موقع تامین شود.

به گزارش گروه اقتصادی حیات؛ به نقل از سازمان برنامه و بودجه، هفتمین جلسه بررسی بخش تفصیلی بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور شامگاه روز یکشنبه ۱۰ دی ماه با حضور «داوود منظور» معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، معاونان، رؤسای امور و مشاوران سازمان تشکیل شد.

براساس این گزارش، در این جلسه دو گزارش با عنوان‌های «ساماندهی ردیف‌های متفرقه تملک دارایی‌های سرمایه‌ای» از سوی معاونت هماهنگی برنامه، بودجه و نظارت و «اعتبارات مورد نیاز حوزه رفاه اجتماعی سال ۱۴۰۳ بر اساس مفروضات بخشنامه بودجه» از سوی امور سلامت و رفاه اجتماعی ارائه شد.

منظور، در این نشست گفت: شفاف سازی سیاست راهبردی دولت سیزدهم است و در همین راستا استراتژی ما در سازمان، شفافیت بودجه‌ریزی است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: سلامت، بهداشت و رفع نیازهای دارویی مردم بسیار حائز اهمیت است؛ بنابراین بودجه تخصیص یافته به دارو باید به موقع تأمین شود.

وی درباره جایگاه بودجه استان‌ها در لایحه بودجه ۱۴۰۳، گفت: رویکرد سازمان افزایش سهم استان‌ها در بودجه سال آینده است.

معاونان و رؤسای امور سازمان برنامه و بودجه در این نشست، نظرات و دیدگاه‌های پیشنهادی خود را درباره لایحه بودجه ۱۴۰۳ مطرح کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha