کد خبر 233917
۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۶

هفته پانزدهم لیگ برتر؛

پرسپولیس از پس مس هم بر نیامد

پرسپولیس از پس مس هم بر نیامد

دیدار پر برخورد و جنجالی مس رفسنجان و پرسپولیس با تساوی به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ تیم های مس رفسنجان و پرسپولیس در رفسنجان به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

این بازی در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید. شهاب زاهدی در دقیقه 42 موفق شد دروازه مس رفسنجان را باز کند.

در نیمه دوم تیم مس رفسنجان صاحب یک ضربه پنالتی شد که این ضربه را پریرا بر خلاف حرکت بیرانوند وارد دروازه پرسپولیس کرد تا بازی با تساوی به پایان برسد.

با این نتیجه پرسپولیس 30 امتیازی شد و در رده سوم جدول باقی ماند. مس رفسنجان هم با 15 امتیاز در رده دهم جا خوش کرد. استقلال هم با 32 امتیاز قهرمان نیم فصل شد و سپاهان با 31 امتیاز در رده دوم حضور پیدا کرد.

داور: سیدوحید کاظمی

کمک داوران: حمید نادری و دانیال باشنده

کارت زرد: امید عالیشاه، محمدمهدی احمدی، یحیی گل‌محمدی و سعید صادقی از پرسپولیس و نیما انتظاری و فرشید باقری از مس رفسنجان

کارت قرمز: -

گل: شهاب زاهدی دقیقه 42 برای پرسپولیس و پریرا دقیقه 53 از روی نقطه پنالتی

ترکیب مس رفسنجان: حامد لک، رامتین سلیمان‌زاده، محمدنژادمهدی، میثم تیموری، محمدحسین کریم‌زاده (حسن جعفری)، محمدمهدی محبی، نیما انتظاری (سجاد شهباززاده)، فرشید باقری، محسن آذرباد (محمد اکبری)، محمد خدابنده‌لو و لوسیانو پریرا (جلال الدین علی محمدی)

سرمربی: ساکت الهامی

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، گولسیانی، محمدمهدی احمدی (علی نعمتی)، دانیال اسماعیلی‌فر، سینا اسدبیگی، سروش رفیعی (مسعود ریگی)، مهدی ترابی (محمد عمری)، سعید صادقی (محمدحسین کنعانی زادگان)، شهاب زاهدی و امید عالیشاه

سرمربی: یحیی گل محمدی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha