کد خبر 233878
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۰

در گفتگو با حیات مطرح شد؛

افزایش قیمت اینترنت پای وزیر را به مجلس باز می‌کند + فیلم

افزایش قیمت اینترنت پای وزیر را به مجلس باز می‌کند + فیلم

نماینده مردم چابهار مجلس شورای اسلامی اعلام کردکه بسیاری از نمایندگان حتی آنانی که پیگیر طرح صیانت بودند، از این موضوع ناراحت و پیگیر سوال از وزیر ارتباطات هستند.

معین الدین سعیدی نماینده مردم چابهار مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی  حیات؛ در رابطه با افزایش تعرفه‌های اینترنت طی زورهای اخیر گفت: قرار بود سرعت افزایش یابد ولی قیمت بالا رفت ولی کاش فقط قیمت افزایش پیدا می‌کرد، درحالیکه محدودیت‌های اینترنتی، حملات سایبری به زیرساخت های برخی از پلتفرم‌ها که اخیرا شاهد آن هستیم نشان از آن دارد که به جای توجه و تمرکز برای بهره‌مندی بیشتر مردم، ایجاد محدودیت مورد توجه بوده است.

وی ادامه داد: در برخی از حوزه ها افزایش ۳۰ درصدی در حالیکه در بسیاری از پکیج ها افزایش ۱۰۰درصدی را داشتیم که این موضوع سبب نگرانی بیش از حد مردم شده است.

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امیدواریم دوستان وزارت ارتباطات در زمینه سیاست افزایش قیمت اینترنت تجدید نظر کنند.

وی تصریح کرد: چنین موضوعاتی باید در قانون بودجه پیش بینی می شد و نه اینکه به یکباره افزایش قیمت داشته باشیم. این تصور و مقایسه هایی که وجود دارد مبنی بر اینکه خدمات و قیمت اینترنت در کشورهای دیگر بالاتر است درست نیست زیرا مگر میزان دستمزدها، حقوق و سایر هزینه ها در کشور ما همانند کشورهایی است که قیمت اینترنت بالایی دارد؟ پس چنین قیاس‌هایی، قیاس‌های بی‌ربطی است.

سعیدی با بیان اینکه در چنین شرایطی که محدودیت های زیاد در پلتفرم های فضای مجازی ایجاد کردیم حداقل قیمت ها را بالا نبریم که زندگی مردم دچار چالش شود، گفت: بسیاری از نمایندگان حتی آنانی که پیگیر طرح صیانت بودند از این موضوع ناراحت و پیگیر سوال از وزیر ارتباطات هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha