کد خبر 233826
۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱

تنها چند ساعت باقی‌مانده است؛

آخرین تلاش‌های فدراسیون برای حل مشکل سردار/ آزمون غایب بزرگ جام ملت‌ها؟!

آخرین تلاش‌های فدراسیون برای حل مشکل سردار/ آزمون غایب بزرگ جام ملت‌ها؟!

به‌نظر می‌رسد مذاکرات فدراسیون فوتبال با باشگاه رم ایتالیا نتیجه‌بخش نبوده و احتمال غیبت مهاجم تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ فهرست نهایی تیم ملی برای حضور در جام ملت‌های آسیا باید تا فردا 12 دی‌ماه ارسال شود و هنوز نام یک بازیکن اضافه در جمع نفرات دعوت شده وجود دارد که باید خط بخورد و تکلیف آن مشخص نیست. این اقدام قلعه‌نویی به دلیل بلاتکلیفی سردار آزمون برای حضورش در مسابقات است و برای گرفتن مجوز بازی او در این رقابت‌ها نیاز به موافقت باشگاه رم است.

چند ماه قبل زمانی که آزمون از لورکوزن به رم پیوسته بود شایعاتی مبنی بر وجود بندی در قراردادش در رسانه‌ها مطرح شد که طی آن اجازه حضور در جام ملت‌ها را بدون موافقت باشگاه ندارد و حالا مشخص شد که این خبر درست بوده و این بند در قرارداد مهاجم تیم ملی می‌تواند مانع حضورش در قطر شود.

در این راستا تلاش‌هایی از سوی فدراسیون فوتبال در حال انجام است تا با نامه نگاری با باشگاه رم موافقت آنها را برای اضافه شدن آزمون به اردوی تیم ملی جلب کنند ولی با توجه به تاکید باشگاه ایتالیایی و اضافه کردن این بند به قرارداد آزمون بعید است مورد موافقت قرار بگیرد و اگر اینطور شود یکی از مهره‌های کلیدی تیم ملی در این مسابقات همراه یوزها نخواهد بود.

فدراسیون فوتبال در نامه‌ای رسمی به باشگاه رُم خواستار حضور آزمون در تیم ملی شده بود و روز گذشته نیز در نامه‌نگاری جدید به این باشگاه اعلام کرد طبق قوانین فیفا، آزمون باید در اردوی تیم ملی فوتبال حضور داشته باشد.

تیم ملی ایران فردا برای برگزاری اردو و دیدار تدارکاتی با بورکینافاسو راهی جزیره کیش می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha