کد خبر 233725
۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۲

نعیم قاسم:

اسراییل نمی‌تواندشهرک‌نشینان رادر جنگ به شمال بازگرداند

اسراییل نمی‌تواندشهرک‌نشینان رادر جنگ به شمال بازگرداند

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی تاکید کرد که رژیم صهیونیستی در جریان جنگ و در پایان آن نخواهد توانست دستاوردی را کسب کند.

 به گزارش گروه بین الملل حیات؛ به نقل از المنار، نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی تاکید کرد که عملیات طوفان الاقصی مرحله جدیدی را در منطقه بنیان خواهد نهاد.

وی تصریح کرد که در این مرحله زبان مقاومت و گستره طرفداران و حامیان آن گسترش خواهد یافت و شاهد به وجود آمدن نسلی مقاوم‌تر خواهیم بود.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان افزود: زلزله طوفان الاقصی به شکلی عمیق در ذهن و دل هر فردی در رژیم صهیونیستی نفوذ کرده است، اما برای برداشت نتایج به زمان نیاز داریم. دیگر نمی‌توان به عقب بازگشت. البته برخی نتیجه‌های طوفان الاقصی مانند بحران‌های روانی، پیچیدگی در خصوص چگونگی آینده و مبهم‌بودن سرنوشت برای صهیونیست‌ها محقق شده است و ان شاالله این‌ها مقدمه نابودی این رژیم است.

قاسم افزود: اسراییل طرح‌های متعددی را در رابطه با شمال فلسطین و جنوب لبنان طرح می‌کند و در تلاش است که بگوید گزینه‌های مختلفی برای بازگرداندن ایمن شهرک‌نشینان به شمال در اختیار دارد و می‌تواند برای آرامش آنان حتی در دل جنگ نیز حزب‌الله و مقاومت را از جنوب لبنان دور کند، اما ما به آن‌ها می‌گوییم که اسرائیل در موقعیتی قرار ندارد که گزینه‌های خود را به ما تحمیل کند؛ بلکه در موقعیت واکنش و روبروشدن با صلابت مقاومت است.

وی ادامه داد: اسراییل نمی‌تواند شهرک‌نشینان را در دل جنگ به شمال بازگرداند و نمی‌تواند نه در جریان این نبرد و نه در پایان آن دستاوردی را کسب کند. اسراییل باید نخست حمله به غزه را متوقف کند تا جنگ در لبنان متوقف شود. ادامه هدف قراردادن غیرنظامیان در لبنان با واکنشی قوی‌تر روبرو خواهد شد و این واکنش با حمله اسرائیل متناسب خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha