کد خبر 233689
۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰

رئیس اداره تعزیرات حکومتی کاشان اعلام کرد:

جزئیات جدید از پرونده ۷۰ تن آرد احتکاری در کاشان

جزئیات جدید از پرونده ۷۰ تن آرد احتکاری در کاشان

رئیس اداره تعزیرات حکومتی کاشان ضمن اشاره به صدور رای قطعی احکام پرونده کشف آردهای احتکاری گفت: دو کارمند دستگاه‌های نظارتی کاشان در پرونده کشف آردهای احتکاری به برکناری از سمت محکوم شدند.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ 16 اسفند سال گذشته رحمت‌الله ابوذری رئیس اداره تعزیرات حکومتی کاشان از کشف 70 تن آرد احتکاری در این شهرستان و زندانی شدن محتکر این پرونده خبر داد.

پرونده پس از طی مراحل قانونی احکام نهایی آن صادر شد و رئیس اداره تعزیرات حکومتی کاشان احکام قطعی صادر شده افراد دخیل در این پرونده را تشریح کرد.

رحمت‌الله ابوذری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  کاشان ‌ضمن اشاره به صدور رای قطعی شعبه تجدیدنظر اداره کل تعزیرات حکومتی استان مربوط به کشف آردهای احتکار شده در کاشان اظهار داشت: در این پرونده چندین نفر از کارکنان دولتی در شهرستان کاشان و افراد مختلف دخیل بودند.

وی در بیان جزئیات پرونده کشف آردهای احتکار شده در کاشان افزود: با بررسی‌های صورت گرفته احکام اولیه صادر و به افراد مرتبط با این پرونده ابلاغ که پس از اعتراض رای صادره با تغییراتی تایید و ابرام شد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان کاشان بدون اعلام مبلغ جریمه با بیان اینکه روند قانونی پرونده انجام شد، ابراز داشت: در نهایت و با تایید احکام، پیمانکار شاغل در کاشان مربوط به پروژه کشف آردهای احتکاری جریمه شد.

وی با بیان اینکه دو نفر از کارکنان دستگاه‌های نظارتی مرتبط در شهرستان کاشان نیز به برکناری از سمت  محکوم شدند، گفت: چندین نفر از افراد مرتبط با این پرونده نیز تبرئه و چندین نفر دیگر نیز به دستگاه قضایی و دادسرا جهت سیر مراحل رسیدگی به تخلفات معرفی شدند.

ابوذری با بیان اینکه تعزیرات حکومتی در برخورد با متخلفان برابر قانون عمل می‌کند، تصریح کرد: در برخورد با متخلفان با احدی مماشات صورت نمی‌پذیرد و با هر فرد در هر جایگاه و مقامی که باشد در صورت تخلف برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha