کد خبر 233666
۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸

«حیات» گزارش می‌دهد؛

قانونی که دردسرساز شد؛ چوب حراج زمستانی سپاهان به ستاره‌هایش + عکس

قانونی که دردسرساز شد؛ چوب حراج زمستانی سپاهان به ستاره‌هایش + عکس

باشگاه سپاهان برای حل مشکل عبور از سقف بودجه سه ستاره خودش را به فروش خواهد رساند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ ماجرای سقف بودجه تعیین شده از سوی فدراسیون فوتبال برای ایجاد عدالت مالی میان باشگاه‌های لیگ برتری از ابتدای فصل جنجال‌ها و حواشی زیادی به همراه داشت که کسر امتیاز از چند باشگاه از جمله سپاهان و بعد شکسته شدن این حکم از سوی کمیته استیناف یکی از اتفاقات پر سرو صدایی بود که در این راستا رخ داد. با وجود اینکه فدراسیون فوتبال 4 امتیاز کسر شده از سپاهان را به حساب این تیم برگرداند ولی اجازه استفاده از شش بازیکنی که قراردادشان مورد داشت از این تیم گرفته شد و در دیدار حساس این هفته مقابل گل گهر از آنها استفاده نشد تا نتیجه اش شکست این تیم مقابل حریف سیرجانی باشد.

طبق تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه سپاهان تا زمان اصلاح قرارداد شش بازیکن خود نمی‌تواند از آن‌ها در مسابقات رسمی استفاده کند. به این ترتیب پیام نیازمند، رضا شکاری، رضا اسدی، هادی محمدی، کاوه رضایی و احسان پهلوان در صورت عدم اصلاح قرارداد نمی‌توانند در دیدار فردا مقابل گل‌گهر تیمشان را همراهی کنند.

در این راستا، نایب رییس دوم فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره راهکار باشگاه سپاهان برای اصلاح قرارداد بازیکنانش ارائه کرد.

منصور قنبرزاده، رییس کارگروه ناظر بر قراردادهاعنوان کرد: با توجه به مکاتبه مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره حکم کمیته انضباطی که توسط کمیته استیناف تایید شده،۶ بازیکن سپاهان باید اصلاح قرارداد انجام دهند.
وی افزود: بر اساس و با توجه به نامه جدید باشگاه سپاهان، درخواست این باشگاه مبنی بر ترخیص نام ۳ بازیکن از فهرست ۶ نفره مذکور به کمیته انضباطی ارسال شد.

طبق نامه ارسال شده از سوی باشگاه سپاهان به فدراسیون فوتبال، به نظر می‌رسد این باشگاه تصمیم دارد پیام نیازمند، رضا اسدی و رضا شکاری را حفظ کند و با توجه به تعداد بازی بازیکنانی که در نیم فصل نخست به کار گرفته شدند، کاوه رضایی، هادی محمدی و احسان پهلوان از این تیم جدا شوند و به همین دلیل باشگاه سپاهان برای تصحیح قرارداد آن‌ها اقدامی انجام نمی‌دهد.

قانونی که دردسرساز شد؛ چوب حراج زمستانی سپاهان به ستاره‌هایش + عکس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha