کد خبر 233657
۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

دشمن از مردم ایران عصبانی است؛ چرا که ولایت و دولت انقلابی را حمایت می‌کنند

دشمن از مردم ایران عصبانی است؛ چرا که ولایت و دولت انقلابی را حمایت می‌کنند

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمن در این ۴۵ سال در هر حمله، فتنه و تلاشی که داشت، شکست خورد، گفت: دشمن از مردم ایران عصبانی است؛ چرا که ولایت و دولت انقلابی را حمایت می‌کنند.

به گزارش گروه سیاسی حیات؛ حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: روز ۹ دی، یوم الله و روز تجلی غیرت دینی مردم و تیر خلاص بر بزرگترین فتنه در انقلاب بود و مردم این تهدید را به فرصت تبدیل کردند.

وی افزود: دشمن در این ۴۵ سال در هر حمله، فتنه و تلاشی که داشت، شکست خورد و مرگ تدریجی او رقم خورد چون مردم از انقلاب اسلامی پشتیبانی کردند. دشمن از مردم ایران عصبانی است؛ چرا که ولایت و دولت انقلابی را حمایت می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با تأکید بر اینکه دشمن نمی‌داند امتی که بصیرت دارد از اصل انقلاب دست برنمی دارد، گفت: دشمنان تلاش کردند با اسلام ستیزی و آوردن اسلامی بدلی، نور اسلام را خاموش کنند و ولایت را از مردم بگیرند اما نتوانستند. دشمن از سال ها قبل برای این فتنه طراحی و هزینه هنگفتی کرد اما مردم ایران اسلامی همه آن را برباد دادند.

وی با بیان اینکه دشمن از دو دهه قبل می‌خواهد مردم را در مقابل ولایت و انقلاب قرار دهد، گفت: در همین راستا رهبر معظم انقلاب فرمودند، امروز بزرگترین مبارزه با استکبار و آمریکا خدمت به این مردم است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه مسئولان با خدمت به مردم انگیزه و نشاط و امید را در مردم بالا می‌برند، افزود: در دولت سیزدهم کارهای بزرگی شده اما باید مراقب باشیم چون تمام تلاش دشمن بر این است که موفقیت‌های دولت انقلابی دیده نشود.

وی افزود: اگر این خدمت‌رسانی استمرار پیدا کند دشمن خواهد دید وقتی دولت و مجلسی انقلابی و ولایتمدار سرکار باشند به معنای واقعی مردم سالاری شکل می‌گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با بیان اینکه امروز دولت و مسئولانی داریم که افتخار به سربازی ولایت می‌کنند، گفت: امسال مشارکت در انتخابات ضربه مهلکی به استکبار جهانی است.

وی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی از استان‌های الگو و ممتاز در ولایتمداری است، افزود: باید نمایندگانی به مجلس شورای اسلامی بفرستیم که سرباز ولایت باشند چون در نظام ولایی فرمانده کل هدایت‌کننده است و بقیه کمک‌کننده هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر امیدآفرینی بین مردم تأکید کرد و افزود: دشمن هیچ غلطی نمی ‌تواند بکند و موضع استکبار در مقابل مردم و انقلاب اسلامی دفاعی شده است.

حجت الاسلام حاجی صادقی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مرگ تدریجی استکبار را رقم زده و آینده روشن است، تصریح کرد: امروز خوشحالیم که انقلاب فراز و نشیب دارد اما توقف ندارد.

وی با اشاره به اینکه اسراییل آب را در غزه بست اما جلوی اراده مردم را نتوانست بگیرد، گفت: ما نیز با قیام و حضور و انتخاب درست و خدمتگزاری مسئولان به مردم نخواهیم گذاشت دشمن در شکستن اراده مردم موفق شود.

وی ادامه داد: بزرگترین خدمتگزاری به مردم این است که در کنار تأمین معیشت مردم هدایت آنان را هم مورد توجه قرار دهیم چون در فرهنگ دینی ما مسئولان هادیان و زمینه‌ساز رشد و تعالی مردم هم هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه باید مساجد زنده باشد و آن را سنگری برای جنگ با شیاطین بدانیم، تأکید کرد: به این سمت می‌رویم که مساجد معنا و مفهوم حقیقی خود را بیابد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی برمسجدسازی و ترمیم و آباد کردن محتوایی مساجد تأکید کرد و افزود: باید مساجد پایگاهی برای بصیرت‌افزایی و دفاع از اسلام باشد لذا باید این پایگاه‌ها را قوی و تقویت کنیم.

وی با اشاره به اینکه سپاه و بسیج معتقد است بندگی خدا آنان را به خدمت مردم مفتخر ساخته،  عنوان کرد: ما خدمت به مردم را عین پاسداری از انقلاب و اسلام می‌دانیم و همانطور که اسلحه گرفتن در مقابل دشمن در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم را عبادت می‌دانند ساخت مسکن و مسجد و محرومیت‌زدایی را هم عبادت می‌دانند و در این راه هرچه داشته باشند به میدان می‌آورند چون خواب آرام ما زمانی است که مردم آرامش داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی افزود:  باید مساجد را پایگاهی کنیم که ایمان و بصیرت فرزندانمان روز به روز تقویت شود چون ما آمده‌ایم که عالم را برای نهضت ظهور آماده کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha