کد خبر 233485
۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰

نماینده سبزوار در گفتگو با «حیات»:

۹ دی روز دفاع مردم از اسلامیت، جمهوریت و ولایت امر نظام است

۹ دی روز دفاع مردم از اسلامیت، جمهوریت و ولایت امر نظام است

نماینده مردم سبزوار در مجلس یازدهم گفت: تنها وحدت همه جریان‌های سیاسی ذیل «قانون اساسی جمهوری اسلامی» و «تبعیت از مقام معظم رهبری» است که می‌تواند دشمنان را ناامید گرداند.

بهروز محبی نجم‌آبادی، نماینده مردم سبزوار در مجلس یازدهم در گفتگو با حیات؛ با تاکید بر اینکه روز ۹ دی یادآور بصیرت و ولایتمداری مثال‌زدنی ملت ایران است گفت: متاسفانه در سال ۸۸ ما با یک جنگ ترکیبی و فتنه‌ای خاص و حساب شده مواجه بودیم و بسیاری از خواص سیاسی خوشان را از جریانات معاند جدا نکردند و نهایتا ملت بزرگ ایران در روز ۹ دی به این نتیجه رسیدند که حضور آن‌ها برای دفاع از مبانی انقلاب لازم است. از این رو باید روز ۹ دی را روز دفاع مردم از اسلامیت و جمهوریت نظام و همچنین دفاع عموم مردم از ولی‌امر دانست.‎

وی افزود: بسیاری از کسانی که در این روز در میدان حاضر بودند، آراشان در انتخابات یکسان نبود. اما آنچه که آن‌هارا به میدان آورد. وحدت نظر عموم مردم بر مبانی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین اطاعت از ولی‌امر بود.

این نماینده مجلس ادامه داد: 9 دی روز بصیرت ملت ایران و روز دفاع امت از امام امت بود. این حماسه دشمنان را کاملا ناامید نموده و محاسبات جریان‌های سیاسی‌ای که فکر می‌کردند عموم مردم از کلیت نظام اسلامی روی‌گردان شده‌اند را به هم زد. آن‌ها در این روز این پیام روشن و شفاف و قاطعانه را از مردم دریافتند که ممکن است آن‌ها در مصادیق با یکدیگر اختلاف داشته باشند، اما در مبانی و دفاع از نظام اسلامی همه متفق‌القول هستند.

وی با اشاره به اصرار استکبار جهانی بر دشمنی ورزیدن با جمهوری اسلامی تاکید کرد: دشمنان جز به نابودی نظام اسلامی به چیز دیگری فکر نمی‌کنند. و این بدان خاطر است که نظام اسلامی منافع آنان را در عالم به خطر انداخته است. امروز نتیجه تفکر انقلابی در جمهوری اسلامی همان چیزی است که در باب‌المندب و غزه خودش را نشان می‌دهد. آنچه که امروز در غزه و جبهه مقاومت در حال اتفاق افتادن است، نه فقط مبارزه با اسرائیل؛ بلکه مبارزه با کلیت تفکر لیبرال دموکراسی و شیطان بزرگ یعنی ایالات متحده امریکاست.

محبی نجم‌آبادی با تاکید بر اینکه قطعا دشمنان تلاش می‌کنند که نظام اسلامی را تضعیف کنند افزود: آنچه که می‌تواند مایه گله‌مندی باشد، این است که جریان‌های سیاسی مقصر در فنته ۸۸ از روحیه تساهلی نظام اسلامی سواستفاده می‌کنند. ما چیزی مشابه فتنه ۸۸ را در کودتای ترکیه دیدیم که در نتیجه آن ده‌ها هزار نفر مجازات گردیده و از مناصب‌شان اخراج شدند. اما در جمهوری اسلامی شاهد بودیم که مقام معظم رهبری با این جریان‌ها با تساهل برخورد کردند.

نماینده مردم سبزوار در پایان گفت: امیدواریم که این جریان‌های سیاسی قدر این فضای تساهل‌جویانه و نعمت بزرگ انقلاب اسلامی را بدانند. آن‌ها اگر در این امر تعلل کنند، مثل سال گذشته خواهند دید که جریانات معاند هیچ رحمی نسبت به جریانات سیاسی داخلی روا نمی‌دارند و دقیقا در مسیر دستیابی به اهداف دشمنان خونی این ملت حرکت می‌کنند. از این‌رو همه باید بدانیم که تنها وحدت همه جریان‌های سیاسی ذیل «قانون اساسی جمهوری اسلامی» و «تبعیت از مقام معظم رهبری» است که می‌تواند دشمنان را ناامید گرداند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha