کد خبر 233638
۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸

اختتامیه فیلم و تئاتر جشنواره بسیج، پایان دی‌ماه برگزار خواهد شد

اختتامیه فیلم و تئاتر جشنواره بسیج، پایان دی‌ماه برگزار خواهد شد

رئیس سازمان بسیج هنرمندان گفت: دو جشنواره تئاتر و فیلم بسیج از ابتدای سال‌جاری شروع شده و در پایان دی‌ماه اختتامیه این دو جشنواره را به میزبانی مشهد مقدس در تئاتر و تهران در فیلم خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار فرهنگی حیات، نشست خبری و آیین رونمایی از پوستر جشنواره‌های سراسری فیلم و تئاتر بسیج با حضور جمال شورجه کارگردان سینما و تلویزیون، هنرمندان و اصحاب رسانه امروز دهم دی‌ماه در سالن مشاهیر تئاتر شهر برگزار شد.

در ابتدای این نشست، جواد جمیری رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور گفت: سازمان بسیج هنرمندان بر حسب وظیفه خود هر ساله جشنواره های متفاوتی را در رشته‌های تخصصی با هدف تقویت بعد آموزشی و حضور موثری شبکه خود در جامعه هنری برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه در این جشنواره بخشی از تولیدات ترازی نیز اتفاق افتاده و ارائه می‌شود، افزود: بسیج ماموریت‌هایی مختلفی در حوزه‌های سازندگی، فرهنگی، اجتماعی و محرومیت‌زدایی دارد تا به سایر نهادها کمک کند و وظیفه بسیج هنرمندان نیز انعکاسی از این زحمات است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور اضافه کرد: نشست امروز برای رونمایی از دو جشنواره تئاتر و فیلم بسیج است که از ابتدای سال شروع شده و در پایان دی‌ماه اختتامیه این دو جشنواره را به میزبانی مشهد مقدس در تئاتر و تهران در فیلم خواهیم داشت.

وی در ادامه یادآور شد: این دوره از جشنواره در طی چهارده دوره در محتوا و تعداد حضور آثار رشد داشته است و نکته دوم این است که کیفیت آثار نیز رشد داشته است. همچنین در هر دوره چهره جدیدی معرفی می‌کند تا در جامعه هنری معرفی شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha