کد خبر 233444
۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸

در نهمین نشست شورای هماهنگی مدیران استان قم مطرح شد:

۹ دی ماه نقطه عطفی در میثاق دوباره مردم با رهبری و نظام جمهوری اسلامی

۹ دی ماه نقطه عطفی در میثاق دوباره مردم با رهبری و نظام جمهوری اسلامی

مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان قم گفت: حماسه ۹ دی نقطه عطفی در تحکیم پیوند ملت و رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی است که باید این یوم الله بزرگ به احسن وجه گرامی داشته شود.

به گزارش گروه استان‌های حیات، در نهمین نشست شورای هماهنگی مدیران  دستگاه های تابعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان، که امروز با حضور حسن محبوبی، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری قم، وحید وزیری راد، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم و مدیران عضو شورای هماهنگی، در سالن جلسات سردار سپهبد پاسدار، شهید حاج قاسم سلیمانی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان برگزار گردید، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری قم ضمن تأکید بر برگزاری باشکوه مراسم سالگرد شهادت سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش و همچنین مراسم سالروز یوم الله ۹ دی، با استناد به بیانات مقام معظم رهبری از مدیران خواست با تبیین واقعی دستاوردهای دولت سیزدهم در حوزه دستگاههای تابعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان، زمینه را برای حضور پرشور مردم در انتخابات مهیا کنند.

حسن محبوبی با استناد به تاکید مقام معظم رهبری در ابتدای سال که امسال سال انتخابات است و مسئولین باید حواسشان به انتخابات باشد، گفت: دشمن از سر ضعف با برنامه‌ریزی دقیق و قوی برای تأثیر بر روی افراد در انتخابات کار می‌کند که باید برای خنثی نمودن نقشه های شوم دشمن آمادگی لازم را داشته باشیم.

وی با تأکید بر لزوم تمرکز بر خدمت به مردم و پیگیری مشکلات مردم افزود: با توجه به حضور پر شور مردم در تمامی صحنه‌ها، باید مسائل و دغدغه های زندگی مردم را که عمدتاً اقتصادی است را حل کنیم و با اصلاح قوانین و مقررات بتوانیم کیفیت ارائه خدمات به مردم را بالا ببریم.

به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم، محبوبی با اشاره به لزوم توجه به جوانان و خطرات موجود در مسیر آنها تصریح کرد: با استفاده از جهاد تبیین و روشنگری در بین جوانان و دانش آموزان می توانیم انگیزه اجتماعی برای مشارکت مردمی در انتخابات را بالا ببریم و این مهم مستلزم حضور بیش از پیش مسئولین در بین مردم است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری قم همچنین در خصوص انتخابات اسفندماه سال جاری تصریح کرد: برای مجلس خبرگان رهبری در استان، ۱۷ نفر کاندید شدند که از بین این ۱۷ نفر یک نفر با رأی مردم انتخاب خواهد شد و تا این لحظه ۸۶۰ نفر ثبت نام برای مجلس شورای اسلامی داشته‌ایم که بیش از ۲۰۰ نفر از آنها تایید صلاحیت شده و تعدادی هم انصراف داده‌اند و از بین تایید صلاحیت شدگان نهایی با رأی مردم سه نفر منتخب برای مجلس شورای اسلامی خواهیم داشت.

همچنین در این نشست، وحید وزیری راد مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم نیز ضمن دعوت از مدیران و کارکنان برای جهاد تبیین و انعکاس واقعی عملکرد دستگاه ها به مردم گفت:  عملکرد دولت سیزدهم در موضوعات داخلی و خارجی بسیار عالی بوده است و بازتاب بسیار خوبی به ویژه در عملکرد خارجی داشته که باید با اطلاع رسانی صحیح و درست به مردم منتقل شود و شاهد برگزاری انتخابات باشکوهی مثل انتخاباتهای گذشته باشیم.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها، افزود: در سالگرد شهادت سردار سپهبد پاسدار، شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و یاران شهیدشان هستیم که این موضوع باید به صورت کاملاً مردمی برگزار شود.

وزیری راد با اشاره به سالروز حماسه ۹ دی و لزوم بصیرت افزایی در بین مردم اظهار کرد: حماسه ۹ دی نقطه عطفی در تحکیم پیوند ملت و رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی است که باید این یوم الله بزرگ به احسن وجه گرامی داشته شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha