کد خبر 233398
۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۸

افتتاح ۶۶۰۰ واحد مسکن در استان اردبیل

افتتاح ۶۶۰۰ واحد مسکن در استان اردبیل

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل، گفت: فردا همزمان با سفر وزیر راه و شهرسازی ۶۶۰۰ واحد مسکن در استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ محبوب حیدری، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در جلسه هماهنگی سفر وزیر راه و شهرسازی و هیئت همراه به استان اردبیل با اعلام این مطلب، اظهار داشت: مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و هیئت همراه روز شنبه ۹ دی‌ماه در سفر به اردبیل ضمن بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های در حال احداث نهضت ملی مسکن در سایت شهرک شهید سلیمانی، تعداد ۶۶۰۰ واحد مسکونی شهری و روستایی را به صورت همزمان در استان اردبیل افتتاح خواهد کرد.

وی گفت: ۶۶۰۰ واحد مسکونی با زیربنای ۵۹۰۸۶۰ مترمربع و قیمت تمام شده ۵۲۷۱۱ میلیارد ریال در قالب های طرح ملی مسکن، بافت‌های فرسوده، خودمالکی و مسکن های روستایی در این سفر افتتاح و تحویل متقاضیان خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در ادامه، گفت: از این تعداد ۷۵۲ واحد مسکونی شهری و تعداد ۵۸۴۸ واحد مسکونی روستایی در استان اردبیل به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان اردبیل، افزود: از این تعداد ۲۱۰ واحد مسکونی متعلق به پروژه شهید پیران واقع در شهرک اندیشه ۲ اردبیل، تعداد ۱۵۰ واحد مسکونی متعلق به پروژه شهید پاریاب واقع در خیابان داروپخش اردبیل، تعداد ۱۳۰ واحد مسکونی به صورت خودمالکی در قالب اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرها و تعداد ۲۶۲ واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده و سکونتگاه‌های غیررسمی توسط خود متقاضیان و با مدیریت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل احداث شده است.

حیدری عنوان کرد: در این سفر معاون مسکن و ساختمان، مدیرعامل بازآفرینی شهری ایران، مدیر عامل شرکت راه‌آهن، معاون شهرسازی و معماری و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن و رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزیر راه و شهرسازی را همراهی خواهند کرد.

وی گفت: دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل، شرکت در شورای مسکن استان و بازدید از ایستگاه راه‌آهن اردبیل – میانه از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی به اردبیل است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha