کد خبر 233323
۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۵

گل‌محمدی: ۳ امتیاز مهم مقابل نساجی گرفتیم

گل‌محمدی: ۳ امتیاز مهم مقابل نساجی گرفتیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید تیمش موفق شده سه امتیاز مهم را مقابل نساجی به دست آورد.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ یحیی‌گل محمدی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل نساجی که با نتیجه یک بر صفر در ورزشگاه آزادی به پایان رسید، اظهار کرد: سه امتیاز مهمی را گرفتیم و بازی های آخر نیم فصل و فشردگی مسابقات به گونه ای است که باید نتیجه بگیریم و خودمان را بالای جدول نگه داریم.

وی ادامه داد: حساسیت بازی بالا بود و بازیکنان این موضوع را می دانستند. بازی را کنترل و خوب مدیریت کردیم هر چند در پایان بازی باید به فکر بازی بعد هم باشیم و تعویض هایی داشتیم که نسبت به نیمه اول ناهماهنگ شدیم اما خوشحالیم که پیروز از میدان خارج شدیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه تیم نساجی با جان و دل بازی کرد و شرایط آنها در جدول به گونه‌ای بود که باید امتیاز می‌گرفتند، گفت: از هواداران تشکر می‌کنم که به ورزشگاه آمدند و هر زمان کنار ما هستند با انرژی بیشتری بازی می‌کنیم.

گل‌محمدی در مورد تعویض اسماعیلی‌فر و صادقی توضیح داد: فکر بازی بعدی هم هستم و سه روز دیگر به دلیل برنامه فشرده به میدان می‌رویم. این نوع برنامه فشرده واقعا سخت است.

او در مورد بازگشت لوکادیا به پرسپولیس گفت: صحبت خاصی صورت نگرفته و تماسی نداشته‌ایم و مسائل مطرح‌شده مربوط به فضای مجازی است. مشخصا او را می‌خواهیم و نمی‌دانم شرایط قراردادی او چگونه است. پرسپولیس می‌تواند انتخاب خوبی برای او باشد و با توجه به شرایطی که در نیم‌فصل اول حضورش داشت بیشتر از پرسپولیس حضور او در این تیم به نفع خودش است.

سرمربی تیم فوتبال در مورد عدم صلابت این تیم در دیدار مقابل نساجی اظهار کرد: بله درست است. از کسب سه امتیاز واقعا خوشحال هستم. نیمه دوم باید بتوانیم گل بزنیم. بعد از اینکه از حریف خوب توپ می‌گیریم، گل نمی‌زنیم و محمد عمری موقعیت خوبی را از دست داد. باید پس از توپ‌گیری از حریف انتخاب‌های خوبی داشته باشیم اما متاسفانه در انتقال توپ خوب نبودیم و باید پس از اینکه توپ را از دست می‌دادیم دوباره دفاع می‌کردیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha