کد خبر 233132
۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷

سخنگوی سپاه در نشست خبری عنوان کرد:

صهیونیست‌ها از انتقام‌های ما در امان نخواهند بود/ نقش شهید موسوی در تجهیز جبهه مقاومت اهمیت داشت

صهیونیست‌ها از انتقام‌های ما در امان نخواهند بود/ نقش شهید موسوی در تجهیز جبهه مقاومت اهمیت داشت

سخنگوی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها در سراشیبی سقوط قرار دارند، گفت: صهیونیست‌ها از انتقام های ما در امان نخواهند بود.

به گزارش خبرنگار سیاسی حیات، نشست خبری سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران پیرامون اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سردار سیدرضی موسوی امروز چهارشنبه ۶ دی‌ماه برگزار شد.

وی در ابتدای این نشست گفت: راه شهدا همواره تداوم دارد، راهی که برای تثبیت آرمان های انقلاب و امنیت است. راهی که از ابتدای انقلاب تاکنون ادامه داشته است و تاکید میکنم که شهادت سید رضی که در سوریه و لبنان مسئولیت لجستیک را بر عهده داشتند ضایعه بزرگی است.

سخنگوی سپاه پاسداران با بیان اینکه شهدای قبلی ما پرچمدارانی را تربیت کرده بودند افزود: پس از شهادت حاج قاسم شاهد رونق و تداوم این راه بودیم و سپاه پاسداران  با منطق خود انجام وظیفه میکند.

وی افزود: این شهید عزیز ما نقش بسیار مهمی در تدارک و تجهیز جبهه مقاومت داشت. نقش شهید رضی در کنار طراحان نظامی که در راس آنها شهید سلیمانی بود نقش بسیار مهمی بود.

سردار شریف بیان کرد: توانمندسازی لجستیکی جبهه مقاومت فاصله ای با سال های گذشته گرفته است که بخشی از آنها ناشی از تجربه و تلاش‌های بی‌وقفه  سیدرضی بود. یکی از دلایلی که صهیونیست‌ها این عملیات کور را انجام دادند به دلیل شکست در طوفان الاقصی بود. آنها برای گسترش جنگ در سایر  مناطق جغرافیایی و فریب افکار عمومی دست به چنین جنایتی زدند.

وی عنوان کرد: سپاه پاسداران دلیل این حمله را میداند و اقدامات لازم را برای تاوان این کار میداند . طوفان الاقصی انتقام شهید سلیمانی از آمریکایی ها و صهیونیست ها بود  قطعا این انتقام ها در مکان ها و زمان های مختلف تداوم دارد و صهیونیست ها از انتقام های ما در امان نخواهند بود.

سخنگوی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه بیش از۱۵۰۰ نظامی صهیونیست ها در غزه تلف شدند افزود: امروز به برکت الهام بخشی رزمندگان جبهه مقاومت یال و کوپال رژیم صهیونیستی در هم شکسته است. این  ترور هم تداوم راه عدم رعایت قوانین بین المللی است، پس، از مجامع بین المللی می‌خواهیم تا چنین اقداماتی را محکوم کند. ایران انتقام های سختی را خواهد گرفت‌.

وی در ادامه عنوان کرد: ما باید مقدماتی را آماده کنیم تا مراسمات به خوبی انجام شوند همینطور مراسماتی را برای شهید رضی موسوی طراحی کرده‌ایم. پیکر مطهر این شهید عزیز در زینبیه دمشق تطهیر شد، سپس به کربلا معطی رفته و پس از آن به تهران منتقل می‌شود. روز پنجشنبه ساعت ۸.۳۰ میدان امام حسین تا میدان شهدا سپس در امامزاده صالح به خاک سپرده می‌شود و صبح روز شنبه ۹ تا ۱۱ در حسینیه فاطمه الزهرا مراسمی نیز برگزار می‌شود.

سردار شریف همچنین گفت: این شهادت در خانواده سپاه و افکار عمومی روح تازه ای را خواهد دمید و مطمئن باشند که این راه ادامه دارد و صهیونیست ها بازنده صحنه روزگار هستند و در سراشیبی سقوط قرار دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha