کد خبر 233007
۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰

تامین ۱۶ هزار پرستار و هشت بالگرد توسط هیات امنای صرفه جویی ارزی

تامین ۱۶ هزار پرستار و هشت بالگرد توسط هیات امنای صرفه جویی ارزی

رئیس هیات امنای صرفه‌جویی ارزی در معالجه بیماران گفت: جراحی‌های پیوند قلب، کبد و کاشت حلزون از اقدامات این سازمان هستند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، سیدحسین صفوی، رئیس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران در همایش تبیین جایگاه خدمات ماندگار در نظام سلامت کشور و آئین نکوداشت زنده یاد دکتر شیبان، بنیانگذار هیات امنای صرفه جویی ارزی گفت: هیات امنای صرفه جویی ارزی از ۱۰ هزار پیوند کبد حمایت کرده است.

وی بیان کرد: این سازمان با هدف حمایت از بیماران و جلوگیری از اعزام بیماران و همچنین تجهیزات مورد نیاز بیماران راه‌اندازی شده است.

رئیس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران افزود: تامین کیت های تشخیصی و وسایل حفاظت فردی در دوران کرونا از دیگر اقدامات هیئت امنای صرفه جویی ارزی است و این نهاد کارهای خوبی در زمینه کاهش پرداختی های بیماران نیز انجام داده است. جراحی های پیوند قلب، کبد و کاشت حلزون از دیگر اقدامات این سازمان هستند.

وی با بیان اینکه این نهاد انقلابی در توسعه تجهیزات و تجهیز بیمارستان ها به خصوص در مناطق کم برخوردار نقش پررنگی داشته، بیان کرد: این نهاد در بیش از ۴۰ دانشگاه علوم پزشکی بیش از ۱۶ هزار پرستار را تامین کرده و در تجهیز بیمارستان مهدی کلینیک کارهای درخشانی را انجام داده است.

صفوی همچنین گفت: هشت فروند بالگرد توسط این نهاد تامین و ۴۵۰۰ بیمار از ابتدای تاسیس منتقل شده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha