کد خبر 232811
۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰

محمدرضا مهدوی در گفتگو با «حیات»:

پرسپولیس به موقع خودش را به کورس رساند

پرسپولیس به موقع خودش را به کورس رساند

پیشکسوت فوتبال عقیده دارد استفاده به موقع پرسپولیس از امتیاز دادن حریفان این تیم را در شرایط خوبی در جدول قرار داده است.

محمدرضا مهدوی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص برتری پرسپولیس مقابل شمس آذر قزوین در هفته چهاردهم لیگ برتر اظهار داشت: شمس آذر با وجود اینکه یک تیم تازه لیگ برتری شده است و شاید خیلی‌ها روی آن حساب نکنند ولی نتایج این تیم و عملکردی که در بازی‌های پخش مستقیم از این تیم دیدیم نشان می‌دهد تیم خوبی هستند و نباید آنها را دست کم گرفت. سعید دقیقی تیم خوبی ساخته و عملکرد خیلی خوبی تا اینجای کار داشتند و به او تبریک می‌گویم و از الان نوید یک مربی جوان و آینده دار به فوتبال ایران داده می‌شود که در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. در مورد بازی هم باید بگویم با تمام تفاسیری که عنوان شد انتظار ما از پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بیشتر از اینهاست و باید بر قاطعانه‌تری به دست می‌آورد و این نتیجه اصلاً مطمئن نبود.

وی افزود: شرایط لیگ امسال با هر سال متفاوت است و فاصله بین بهترین و بدترین تیم لیگ به شدت کم شده است و تیم از پیش بازنده و بازی آسان در آن نداریم. دیدید که سپاهان این هفته در اصفهان برخلاف انتظارها بازی را به آلومینیوم واگذار کرد و استقلال هم مقابل گل گهر تن به تساوی سختی داد. لیگ امسال به شدت فشرده است و اصلاً عاقبتش قابل پیش بینی نیست و برای همین کسب هر سه امتیاز از هر بازی ارزشمند است و سوای انتقاداتی که به عملکرد پرسپولیس می‌شود جای شکرش باقی است که نتیجه حاصل شد.

پیشکسوت فوتبال در ادامه یادآور شد: به طور کلی بخواهم بگویم نتایج این هفته مسابقات به سود پرسپولیس رقم خورد و تساوی استقلال و شکست سپاهان فرصتی شد تا سرخپوشان فاصله خودشان را تا صدر جدول کم کنند و به موقع به کورس قهرمانی برسند. شما تصور کنید برعکس این اتفاق رخ داده بود و مثلا استقلال می‌توانست گل گهر را شکست دهد و 31 امتیازی می‌شد و در آن سمت پرسپولیس به جای برد مقابل شمس آذر تن به تساوی می‌داد و الان در آستانه پایان نیم فصل اول اختلاف دو تیم به 8 امتیاز می‌رسید و یک بحران شکل گرفته بود ولی الان فاصله 4 امتیازی تا صدر جدول قابل جبران است و رقابت را در صدر جدول داغ می‌کند. به نظرم پرسپولیس به موقع خودش را به کورس بالای جدول رساند و از غفلت حریفان استفاده کرد.

مهدوی در رابطه با وضعیت کلی پرسپولیس هم گفت: تیم مشکلات زیادی دارد و باید در نیم فصل به حال آن فکری صورت بگیرد. مصدومیت‌های گاه و بیگاه بازیکنان کلیدی به تیم ضربه زد و مشکلات مالی هم به بخش دیگری از تیم لطمه زد و اخیراً هم حواشی مختلفی پیرامون تیم مطرح می‌شود که راست و دروغش را نمی‌دانم ولی همین مسائل خودش را در بعد فنی در تیم نشان می‌دهد. پرسپولیس قبل از هر چیز ابتداً نیاز به آرامش دارد و بعد باید از لحاظ فنی هم در چند پست تقویت شود تا بتواند نیم فصل دوم همان تیم همیشگی باشد. بارها شده در میانه فصل پرسپولیس به مشکل خورده ولی به موقع سرپا شده و خودش را به صدر جدول رسانده است. اگر دقت کنید فصل قبل هم در میانه راه نتایج ضعیفی کسب شد ولی در نهایت تیم مسیر خودش را پیدا کرد. اگر حواشی و مشکلات مالی از تیم دور شود و چند بازیکن خوب هم نیم فصل اضافه شوند و مصدومانی مثل وحید امیری به ترکیب برگردند امید زیادی به این تیم در نیم فصل دوم دارم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha