کد خبر 232752
۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۹

باید از ظرفیت رسانه‌ برای تبیین امور و حل مسایل کشور استفاده کرد

باید از ظرفیت رسانه‌ برای تبیین امور و حل مسایل کشور استفاده کرد

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: در استان فارس هم‌افزایی و تعامل خوبی میان اهالی رسانه و مسوولان وجود دارد و از این ظرفیت باید برای خدمت بهتر به مردم و تبیین امور و حل مسایل کشور بهره برد.

به گزارش گروه استان های حیات، سردار یدالله بوعلی بعد از ظهر یکشنبه در اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر فارس مرحله استانی که در دومین روز از جام رسانه‌ای امید در پارک علم و فناوری فارس برگزار شد با بیان اینکه تلاش همه ما این است که سربازی پا در رکاب برای امام زمان و ولی‌امر مسلمین باشیم گفت: موضوع رسانه دارای ابعاد گوناگونی است و فضای رسانه‌ای به اندازه‌ای مهم است که به کمک آن می‌توان مسائل را کم اهمیت جلوه داد یا برعکس دارای اهمیت کرد.

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه نقش رسانه‌ها در جهت‌دهی به افکار عمومی بر هیچکس پوشیده نیست گفت: هرچه قدر این نقش بیشتر مبتنی بر عقل و خرد و عاطفه باشد به واقعیت و حقیقت نزدیک‌تر است و برعکس هرچه قدر به بیراهه برود از حق دور می‌شود.

سردار بوعلی با بیان اینکه در دنیای رسانه باید شهامت داشت افزود: عده کمی هستند که حقایق را بیان کرده و جهانی را بیدار می‌کنند و اگر در این کار ترسیدید بدانید که زوال خواهید یافت.

فرمانده سپاه فجر خاطرنشان کرد: با وجود اینکه غول‌های رسانه‌ای در اختیار غرب است اما در مساله غزه واقعیت‌هایی از زبان رسانه‌های آزاده بیان شد که دنیا را تکان داد و رسانه‌ها با کمک انسان‌های باوجدان و دلسوز کاری کردند که این فجایع به عنوان لکه ننگی بر پیشانی اسرائیل برای همیشه باقی ماند.

وی در پایان گفت: استان فارس یکی از ویژگی‌هایی که در موضوع رسانه دارد هم‌افزایی خوب میان اهالی رسانه با مسؤولان دلسوز است که باید از این امر برای تبیین بهتر مسائل استفاده کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha