کد خبر 232644
۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰

در گفتگو با «حیات» مطرح شد؛

ثبت ۲۴ هزار ماموریت اورژانتس در یک هفته / ۳۴۱۸ مورد حوادث ترافیکی بوده است

ثبت ۲۴ هزار ماموریت اورژانتس در یک هفته / ۳۴۱۸ مورد حوادث ترافیکی بوده است

رئیس مرکز اورژانس استان تهران گفت: طی هفته گذشته متأسفانه ۴ هزار و ۲۷۰ تماس مزاحم (۳ برابر افزایش نسبت به هفته گذشته) با این مرکز بوده است.

محمد اسماعیل توکلی رئیس مرکز اورژانس استان تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی حیات، با اشاره به  ارتباط با حوادث هفته گذشته (۲۴ آذرماه الی ۱ دی‌ماه) اظهار کرد: در مجموع ۲۴ هزار و ۸۰۵ مأموریت در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران (دیسپچ) ثبت شد که ۵ هزار و ۵۹۹ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند و ۱۹ هزار و ۲۰۶ نفر نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند.

وی بیان کرد: طی هفته گذشته ۷۱ هزار و ۵۵۵ تماس با مرکز دیسپچ اورژانس تهران برقرار شد که متأسفانه ۴ هزار و ۲۷۰ تماس مزاحم (۳ برابر افزایش نسبت به هفته گذشته) با این مرکز بوده است.

رئیس مرکز اورژانس استان تهران افزود: از مجموع مأموریت‌های ثبت شده، سه هزار و ۴۱۸ مورد حوادث ترافیکی (۸ درصد افزایش نسبت به هفته گذشته) و ۲۱ هزار و ۳۸۷ مورد حوادث غیرترافیکی (۹ درصد افزایش نسبت به هفته گذشته) بوده است.

توکلی با بیان اینکه اورژانس هوایی ۷ سورتی پرواز داشته که در پی آن ۱۲ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند، گفت: ۱۲۱ نفر نیز در هفته‌ای که گذشت، متاسفانه با گاز CO مسموم شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha