کد خبر 232533
۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶

فعالیت‌های دانشجویی در سامانه فرنما به ثبت می‌رسد

فعالیت‌های دانشجویی در سامانه فرنما به ثبت می‌رسد

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: سامانه فرنما در وزارت علوم طراحی شده تا رزومه دانشجویان انجمن‌های علمی مساله‌محور شود. 

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در افتتاحیه جشنواره حرکت گفت: قله‌ها و افق‌های درخشان به واسطه مسئولیت‌پذیری‌ها فتح شده است.

وی بیان کرد: سامانه فرنما در وزارت علوم طراحی شده تا رزومه درخشان دانشجویان انجمن‌های علمی مساله محور شود و این انجمن‌ها خیز برداشته تا مسائل کشور را برطرف کنند. 

کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم ادامه داد: انجمن های علمی به حوزه فن‌آوری پاگذاشته‌ و امروزه فضایی در دانشگاه‌ها شکل گرفته تا انجمن‌های علمی در زمینه فن‌آوری فعالیت خوبی داشته باشند.

وی با بیان اینکه تقویت‌های نوآوری در دانشگاه‌ها انجام شده، تاکید کرد: در وزارت علوم فعالیت‌های دانشجویی در سامانه فرنما به ثبت رسیده و بسته‌های حمایتی از این طریق داده خواهد شد که حمایت‌ها مبتنی بر عملکرد خواهد بود. 

کلانتری همچنین گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف در وزارت علوم تقویت مسئولیت اجتماعی دانشجویان است. انقلاب اسلامی بر اساس این مفهوم شکل گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha