کد خبر 232509
۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹

دبیر ستاد خبری نمایشگاه اوراسیا به «حیات» خبر داد:

حضور ۷۰ هیأت عالی‌رتبه اقتصادی روسیه در نمایشگاه اوراسیا + فیلم

حضور ۷۰ هیأت عالی‌رتبه اقتصادی روسیه در نمایشگاه اوراسیا + فیلم

دبیر ستاد خبری نمایشگاه اوراسیا ۲۰۲۳ گفت: در دومین نمایشگاه تخصصی اوراسیا ۲۳ کشور و ۷۰ هیات عالی رتبه از کشور روسیه حضور پیدا کرده اند.

به گزارش گروه اقتصادی حیات؛ حسام مهرپور با اشاره به اهمیت این نمایشگاه تخصصی گفت: این نمایشگاه می تواند یک پل ارتباطی بین ایران و کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا باشد.

دبیر ستاد خبری دومین نمایشگاه اوراسیا ادامه داد: در بخش رسانه این نمایشگاه از تمامی رسانه هایی که در حوزه اقتصادی، تجاری، بورس، انرژی، نفت، گاز، پتروشیمی، خودرو و… فعال هستند، دعوت کردیم که در این نمایشگاه حضور بسیار فعالی دارند.

مهرپور هدف از پوشش خبری و اطلاع رسانی بزرگ این نمایشگاه را این گونه تشریح کرد: بخش زیادی از تفاهمنامه ها، امضای قراردادها و… که در خلال این نمایشگاه انجام می شود باید اطلاع رسانی شود زیرا این کار فرصت بسیار مناسبی برای معرفی ایران به عنوان یک کشور امن برای سرمایه گذاری و مبادلات تجاری است.

دبیر ستاد خبری دومین نمایشگاه اوراسیا خاطرنشان کرد: روسیه، قرقیزستان، قزاقستان، ارمنستان و بلاروس اعضای اتحادیه اقتصادی اوراسیا را تشکیل می دهند. این نمایشگاه در فضایی بالغ بر ۸ هزار مترمربع برپا شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha