کد خبر 232508
۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵

تحویل بیش از 11 هزار کارت ملی هوشمند در بوشهر

تحویل بیش از 11 هزار کارت ملی هوشمند در بوشهر

مدیرکل ثبت احول استان بوشهر گفت:۱۱ هزارو ۷۵۲ قطعه کارت ملی هوشمند در دفاتر پیشخوان این استان آماده تحویل به افرادی است که تاکنون برای تحویل آن مراجعه نکرده‌اند.

به گزارش گروه استان‌های حیات، اسکندر پاسالار اظهار کرد: در حال حاضر استان بوشهر دارای یک میلیون و ۲۰۷ هزار و ۸۶۶ نفر جمعیت است که تاکنون کارت ۷۸۶ هزار و ۷۴۲ نفر از این متقاضیان صادر شده است.

وی با بیان اینکه با وجود ارسال پیامک برای صاحبان کارت ها هنوز برای دریافت مراجعه نکرده اند افزود: تعداد ۷۷۴ هزار و ۹۹۰ نفر از این افراد کارت هوشمند خود را دریافت کرده اند.

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر تصریح کرد: در گذشته وقفه‌ای در صدور کارت‌های ملی هوشمند داشتیم که در دولت سیزدهم با ورود شرکت‌های داخلی مراحل تولید در داخل کشور انجام می شود.

پاسالار ادامه داد: متقاضیان برای اطلاع از وضعیت کارت ملی هوشمند خود می توانند با کد دستوری #۶۰۹۰*۴* و یا با مراجعه به سایتncr.ir از وضعیت آماده بودن کارت ملی خود مطلع شوند.

وی گفت: ۷۱.۵ درصد جمعیت یک میلیون و ۲۰۴هزارو ۸۶۶ نفری استان بوشهر در شهرها و ۲۸.۵ درصد در روستاهای استان سکونت دارند.

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر اضافه کرد: از جمعیت استان بوشهر ۶۴۰ هزار نفر آنها معادل ۵۳ درصد مذکر و ۵۶۷ هزار نفر معادل ۴۷ درصد مونث هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha