کد خبر 232475
۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵

علیرضا نیکبخت در گفتگو با «حیات»:

بازیکنان استقلال باید بدانند پیراهن چه تیمی را بر تن دارند/ جالب است که به افشاریان انگ استقلالی بودن می‌زنند

بازیکنان استقلال باید بدانند پیراهن چه تیمی را بر تن دارند/ جالب است که به افشاریان انگ استقلالی بودن می‌زنند

پیشکسوت استقلال از حضورش در تمرینات این تیم صحبت کرد.

علیرضا نیکبخت واحدی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص حضورش در تمرین استقلال اظهار داشت: خودم دوست داشتم در تمرین استقلال شرکت کنم و از جواد نکونام هم ممنوم بابت هدیه‌ای که به من داد. من در طول دوران بازی پیراهن تیم‌های مختلفی را پوشیدم و شماره‌های مختلفی را برتن کردم ولی پیراهن شماره 22 استقلال برایم چیز دیگری است و خاطرات زیادی برای من زنده شد. فکر می‌کنم این شماره هم یک جورهایی خاص است و هواداران استقلال وقتی شماره 22 را می‌شنوند یاد من می‌افتند. امیدوارم بازیکنان حال حاضر استقلال قدر موقعیتی که دارند را بدانند. هر بازیکنی آرزو دارد حالا بسته به علاقه شخصی خودش پیراهن استقلال یا پرسپولیس را بر تن کند و این فرصت در طول زندگی تنها در اختیار عده معدودی قرار می‌گیرد. ما وقتی در چنین موقعیتی بودیم شاید خیلی متوجه ارزش و اهمیت آن نمی‌شدیم ولی الان که فاصله گرفتیم بیشتر می‌فهمیم چه گوهر گرانبهایی در اختیار داشتیم.

وی در رابطه با وضعیت استقلال هم گفت: جواد نکونام واقعاً با دست خالی و امکانات محدود و مشکلات زیادی که دارد عالی نتیجه گرفته و صدرنشینی استقلال گواه این مدعاست. کار استقلال در لیگ امسال سخت است چرا که سوای پرسپولیس، چند تیم از جمله سپاهان و تراکتور و گل گهر نسبت به فصل‌های قبل تقویت شدند و رقابت خیلی فشرده و سخت‌ است. استقلال از لحاظ امکانات و هزینه و مسائل این چنینی در بین 4 تیم اول لیگ امسال هم به نظرم نیست و برای همین می‌گویم نکونام در استقلال تا اینجا شاهکار کرده است و از او تشکر می‌کنم.

پیشکسوت استقلال در رابطه با بازی با نساجی هم توضیح داد: بازی خوبی را شاهد بودیم و بابت مهدی رحمتی هم ناراحت شدم. به هر حال مشکلات یک تیم ناشی از عوامل متعددی است ولی همیشه این سرمربی است که قربانی نتیاج یک تیم خواهد شد. رحمتی مربی خوبی است و این را در سال‌های اخیر نشان داده است. همین رحمتی آلومینیوم را به فینال جام حذفی برد ولی حالا مشکلات زیادی در نساجی وجود دارد که پای او نوشته شد. امیدوارم در ادامه راه موفق باشد.

نیکبخت در مورد حواشی و جنجال‌های بعد از دربی هم گفت: این اتفاقات در فوتبال ما قشنگ نیست و وقتی سوت پایان یک بازی زده شده دیگر نباید انقدر آن را تا چند روز کش داد و این از آن شکایت کند و آن از این شکایت کند. ولی یک نکته برایم جالب بود که به داور بازی و عوامل بازی اتهام رنگی بودن زده می‌شود. یک کلیپی از آقای خداداد افشاریان دیدم که می‌گفتند برای گل استقلال خوشحالی کرده است ولی من هرچه نگاه کردم خوشحالی در آن صحنه ندیدم. همین آقای افشاریان زمانی که داور بود بارها علیه استقلال اشتباه کرد که برخی از آنها اشتباهات تاثیرگذاری بود. در سال 84 بازی با فجر گل من و رضا عنایتی سالم بود و هر دو را خطا اعلام کردند. من نمی‌گویم تعمدی بوده است ولی اینکه می‌گویند ایشان استقلالی است برایم جالب توجه بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha