کد خبر 232194
۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵

عضو شورای اسلامی شهر ساری خبر داد:

خبر استعفای شهردار ساری تکذیب شد

خبر استعفای شهردار ساری تکذیب شد

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر ساری ضمن اشاره به اینکه شایعه استعفای شهردار ساری که طی روزهای گذشته در فضای مجازی منتشر شد صحت ندارد، گفت: به مصلحت شهر و شهروندان ساری است که همگی برای حفظ آرامش شهر و پرسنل شهرداری به این شایعات هدف‌دار دامن نزنند.

به گزارش گروه استان های حیات، شهرام ایرجی، اظهار کرد: شهردار ساری و تیم مدیریت شهری همچنان با قدرت در راستای انجام امورات محوله و خدمات شایسته به شهروندان و پرسنل شهرداری تلاش خواهند کرد .

ایرجی افزود : محمد حسین قبادی و تیم مدیریت شهری با قدرت به کار خود ادامه خواهند داد و شورای ششمین دوره شهر ساری نیز بیش از پیش از ایشان حمایت خواهد کرد.

عضو شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به اینکه شهردار ساری و تیم مدیریت شهری با توجه به مشکلات و محدودیت های موجود توانسته در راستای انجام پروژه ها و کارهای عمرانی مختلف قدم‌های مثبتی بردارد، تصریح کرد: قطعا با حمایت مردم و اعضای شورای شهر ساری شاهد پیشرفت چشمگیری در مرکز مازندران خواهیم بود .

ایرجی خاطرنشان کرد: با توجه به برهه حساس کنونی و با هدف داشتن انتخاباتی پرشور، از تمامی رسانه‌ها و مردم شهر ساری خواستاریم تا بدون توجه به شایعات و برخی اخبار کذب، با همراهی و صبوری، شهردار و تیم مدیریت شهری را در جهت ساختنی شهری بهتر یاری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha