کد خبر 232121
۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۳

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

صندوق های VC برای تجاری سازی محصولات فناورانه ایثارگران طراحی می شود + فیلم

صندوق های VC برای تجاری سازی محصولات فناورانه ایثارگران طراحی می شود + فیلم

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه صندوق های VC برای تجاری سازی محصولات فناورانه ایثارگران طراحی می شود، گفت: در حوزه های مختلف علم و فناوری، تمرکز ما روی جهت گیری های جدید برای حل مشکلات کشور است.

به گزارش گروه اقتصادی حیات، دکتر امیرحسین قاضی زاده هاشمی در حاشیه برگزاری مراسم نخستین جشنواره پژوهشگران برتر شاهد و ایثارگر که امروز سه شنبه ۲۸ آذرماه ۱۴۰۲ برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: در جشنواره نخست از بین ۲۰۰ پژوهشگر برتر ایثارگر تعداد زیادی مقاله، اختراع و تالیف کتاب ارسال شد.

وی ادامه داد: در کارنامه علمی یکی از این افراد، بیش از ۱۲۰ مقاله نمایه شده بین المللی بود. ۱۲ نفر برتر را در این جشنواره معرفی کردیم و امیدواریم در سال های بعد این جشنواره را تخصصی تر دنبال کنیم و در حوزه های مختلف علم و فناوری، جهت گیری هایی که به توسعه دانش و حل مشکلات کشور کمک می کند، تمرکز بیشتری کنیم.

رئیس بنیاد شهید در پایان خاطرنشان کرد: صندوق های وی سی VC در حال طراحی است تا با این صندوق ها بتوانیم روی صنعتی سازی و تجاری سازی برخی از این اختراعات سرمایه گذاری کنیم. در ادامه این مرحله کار پژوهشی، پشتیبانی ها ادامه پیدا می کند تا اینها به محصول تبدیل شوند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha