کد خبر 230039
۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱

قاضی زاده هاشمی در نشست هم اندیشی گروه های جهادی شاهد و ایثارگر سراسر کشور:

تفکر گروه‌های جهادی در راستای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت است

تفکر گروه‌های جهادی در راستای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت است

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تفکر گروه‌های جهادی در راستای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت است به همین علت نیز بنیاد شهید به دنبال حفظ این فرهنگ است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، ظهر امروز دوشنبه ۱۳ آذرماه، نشست هم اندیشی گروه های جهادی شاهد و ایثارگر سراسر کشور به ریاست سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مجتمع فرهنگی رسول زاده برگزار شد. 

محمود پاکدل معاون مددکاری و مشارکت های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این نشست ضمن تسلیت ایام فاطمیه گفت: پیش از ابلاغ سند مردمی ساز دولت مردمی، ریاست بنیاد شهید همواره بر مردمی سازی امور در بنیاد تاکید داشتند. 

وی افزود: باید اعلام کنیم که در وهله نخست، اولین گروه جهادی متشکل از پزشکان و دندانپزشکان تشکیل شده و قرار است هفته آینده به استان هرمزگان اعزام شود و در بندرعباس مشغول به خدمت شوند.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم ضمن عرض خیرمقدم خدمت مدعوین گفت:  افراد حاضر در این جلسه به گذشته پر افتخار خود اکتفا نکرده و روحیه ایثارگری خود را ادامه دادند و به مردم نیازمند خدمت رسانی می کنند. 

وی افزود: باید با برنامه ریزی های مدون تعاملی را با گروه های جهادگر برقرار کنیم. خداوند رحمان در آیات مختلف قرآن به هدف خلقت انسان اشاره می کند. ایثار و شهادت در واقع همان زندگی در عین مرگ هست. در واقع کشته شدن شهید منجر به مرگ نمی شود بلکه حیات او ابدی می شود. 

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران مطرح کرد: تفکر گروه‌های جهادی در راستای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت است‌واز این رو بنیاد شهید به دنبال حفظ این فرهنگ است. 

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: ایثارگران پرچم داران دستگیری جامعه هستند و جامعه به آنها احتیاح دارد. جامعه برای ایثارگر و جهادگر فرصتی برای عروج است. فرصت طلب ترین انسان ها در جامعه باید مومنین باشند.  

وی افزود:  عده ای در جامعه هدف ما نیازمند کمک های مادی و معنوی هستند و هیچکس بهتر از جهادگران ایثارگر نمیتواند به آنان کمک کند. 

معاون رییس جمهور  اظهار کرد: کار ما در بنیاد شهید دعوت، ایجاد فرهنگ و نشان دادن مسیرهای خدمت است. امیدواریم روزی برسد که در جامعه هدف ما هیچ نیازمندی وجود نداشته باشد. یکی از خلاهای نظام تربیت این روزها نبود تفکر جهادی است. 

قاضی زاده هاشمی گفت: امیدواریم جهادگران در این مسیر موفق باشند و گام های موثری بردارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha